Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

kayseriden kimler var arkadaşlar

Konu, 'Organizasyonlar' kısmında REİS38 tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    kayseriden kimler var arkadaşlar tanışıp buluşalim uygun bir zaman ve mekanda

    ne dersiniz?
     
  2. Anarchist

    Anarchist SCW Üyesi

    2.843
    201
    63
    Kayseriye yakın olan illeride yaz abi mesela bizde izmit ve istanbul sakarya falan hep bir arada sizde bu tarz bi buluşma düzenleyin bence...
     
  3. Anarchist

    Anarchist SCW Üyesi

    2.843
    201
    63
    Şimdi haritaya baktımda abi... Mesela G.Antep'te bir sürü üyemiz var...K.Maraş'ı buluşma noktası olarak belirleseniz yol ne kadar tam bilmiyorum haritaya göre konuşuyorum ama Adana ve çevresindeki diğer illerdende gelenler olur diye düşünüyorum...
     
  4. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    iyi olur tabiki ama kayseri k.maraş arası yaklaşık 300 km yani biraz var mesafe benim amacım öncelikle kayseri üyelerimizin kendi aralarında kaynaşmaları ve kısmet olursada yakın illerdeki buluşmalara birlikte iştirak etmek içindi ama bende gelebilecek tekliflere açığım
    kayseride cidden fazla sayıda leon var ama üye sayımız nedense baya bir az gibi tanıtmak lağzım siteyi
     
  5. Anarchist

    Anarchist SCW Üyesi

    2.843
    201
    63
    Hmm baya mesafe varmış haklısınız... Evet tanıtmak lazım onun içinde sticker lazım stickerlar şu anda basılıyor basılır basılmaz size gönderelim... Sizde seatı olan dostlarınıza bizi anlatın lütfen... Birlikten kuvvet doğar... Kayseride bi yoğunluk samimiyet ortamı yakalandıktan sonra arada dediğim gibi organizasyonlarda olabilir...
     
  6. zafa38

    zafa38 SCW Üyesi

    2.189
    14
    38
    Ben varım kaysseriden :)
     
  7. zafa38

    zafa38 SCW Üyesi

    2.189
    14
    38
    Sırf siteye uye olmayan benim kayseride tanıdıgım 10 a yakın seat kullanan leonu falan olan arkadas war :D
     
  8. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    hemşerim kazandırmak gerek bunları sticker gelsin veririz onlarada
     
  9. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    hemşerim ne işle meşgulsün geçen gün necmettin tesadüfen geldi dükkana tanıştık senlede kısmetse tanışalım
     
  10. zafa38

    zafa38 SCW Üyesi

    2.189
    14
    38
    Tanışalım abi İnşaat işimiz var talas yeni üni yolundan talasa baglanırken ışıklara gelmeden sol kolunun ustundeki apartmanlar bizim birde Alpaslanda bebe market var ben orda duruorum genelde arabam cıksında servisten inş tanısırız sen ne işle mesgulsun abi?
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş