Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Kayadibi Otomotivden Sıfır Araç Aldım Boyalı Çıktı

Karakral

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Eki 2013
Mesajlar
Yaş
16 Ağustos 2013 Tarihinde Kayadibi Otomotiv’den sıfır km Seat Toledo 1.6 TDI 105 hp style paket bir araç satın aldım.3 Şubat 2014 tarihinde bir aracın arabama arkadan çarpması sonrası araçta oluşan hasarın tamiri Doğuş Otomotiv Kartal servisinde yapılırken aracımın motor kaputunun önceden boyandığı ortaya çıktı. Halbu ki ben aracı sıfır almış o güne kadar da herhangi bir kaza yapmamıştım. Bu durumu aracı aldığım Kayadibi Otomotiv ve Doğuş otomotiv uzmanlarına tespit ettirdim. Ancak herhangi bir çözüm getirmediler. Sonuç olarak ben bu aracı sıfır km Kayadibi otomotivden aldım. Ya kendileri bana bu aracı gizli ayıplı olarak bu şekilde sattılar, yada Doğuş Otomotiv Kartal servisinde boyandı. Beni yaklaşık 20 gün oyaladılar, sorunu çözeceğiz diye şimdide bizde olmadı,
muhtemelen siz yaptınız demeye getiriyorlar. Bugün kendilerine avukatım araclığıyla zararın tazmini için ihtarname çektim.

geçmiş olsun. bu tarz durumlar nadirde olsa olabiliyor. peşini bırakmamanızı öneririm. bu şekilde bir çok kazanılmış, araç bedeli tahsil edilmiş davalar var.

Araçlar gemiyle transfer edilirken birblerine çarpması sonuçu vuruk ve boya çatlamaları oluyor bu durumları müşteriye söylemeden kendileri çözümlüyor ve sizde bu şekilde mağdur oluyosunuz :(

Tespit tutanağınla mahkemeye dava açın büyük olasılıkla aracın yenisini verirler sakın bırakmayın peşini.

Durumu Doğuş Otomotiv yönetim kurulu baş danışmanına kadar ilettim, bana halen yok kaput verelim, tekrar boyayalım, ücretsiz servis bakımı verelim diyorlar. Peşini bırakmayacağım elbette , sonuçlarını buradan paylaşırım . Teşekkürler.

Sakın sakın kabul etmeyin mahkemeye daha açtığında size 5 servis ücretsiz bile derler hiç birşey kabul etmeyin. Daha önce sıfır araç kalan bir çok kişiyi tanıyorum.

İhtarnameyi hazırladık, yarın noter kanalı ile göndereceğim. Sonrası tüketici mahkemesi.

aynı tarihlerde almışız arabayı bende kayadibinden aldım bu oradan aldığım üçüncü leonum ama yazdıklarından sonra işgilnememek elde değil.çok geçmiş olsun sonuç olarak arabanın yenisini alıcaksındır.

Buradan yeni araba alacaklara tavsiyem şu yönde olacak. Mutlaka ve mutlaka teslimat aşamasında boya ölçüm cihazı ile ölçüm yaptırarak ve aracın pdi formunu isteyip karşılaştırarak alsınlar. Normal araçlarda boya ölçüm değerleri toledo için söylüyorum 90~110 mikron arası

İspanya Seat ve Almanya Volkswagen gruba yazdığım mail ve gelen cevap

Dear Sir or Madam,

Good Day!

I am sending this e-mail from Istanbul,Turkey as a seat mark auto customer.
My name is Guven Tepebas. I bought a brand-new car, Toledo 1.6 TDİ 105HP (Style Package) is worth of 45.889,66-TRY from KAYADIBI OTOMOTIV which it is sub-distributor of DOGUS OTO at 16.08.2013.

At the beginning of the february-14, unfortunately ı had a small accident , someone hit my car behind and because of this event ı took my car into authorized car service named DOGUS AUTO, Kartal branch in İstanbul. After overhaul, service clerk asked me that whether I bought that car cut-rate as defective good. Upon his that interesting question , surprisingly I asked him why he asked such question to me. He explained that there was a color difference on engine bonnet according to rest of the car. He went on and told me that mean of the engine bonnet was painted before, that why he asked such a kind question.

Whereupon I really get frustrated and once ı took my car another car service (car-expertise) to make new assessment. Service clerk again stated the same findings. They said to me that engine bonnet was painted.

It is clear that there was a hidden-defect in my brand-new car and this hidden defect was a kind of defect which could be determined only by technical equipments and experts. So it was not able to understand this hidden-defect with bare eyes.

This fault is a such kind of fault that it is highly reducing value of my car .
Even though it has been said to me that my car is brand-new car, as it seen on the enclosed expertise report and according to service explanation in words by DOGUS AUTO, this car was used car and there was paint on its some parts.

During the sale process of the car either ı was not informed that it was used or overhauled. This situation can be easily seen on the car sales document and sales agreement.

In accordance with the law no 4077 which is about “ Consumer Protection” and due to both of presence of the hidden-defect beforehand and selling of the defected car to me, all sides of this sale have joint liability.

With the all reasons explained above, ı claim to be changed my defected car with new one.

Thanks for your kind help and supports in advance.

I will be really appraciated.

Sincerely

Guven TEPEBAS

Gsm : +90 535 XXXXXXXXX
Email: xxxxxxxxxx@hotmail.com

Vehicle identification No: XXXXXXXNHZD1020525

Gelen Cevap :

SEAT AFTER SALES
INTERNATIONAL CUSTOMER CARE

Dear Mr. Tepebaş,

We thank you for your e-mail addressed to our Brand, which we have taken into consideration.

With regard to your e-mail message, we would like to inform you that, after receiving your message, we immediately contacted our Importer in your country, Doğuş Otomotiv Servis ve Ticaret A.Ş, responsible for sales and after sales matters in Turkey and that we will undertake a joint investigation of your case along with them.

Please wait to be contacted with further information by International Customer Care SEAT, S.A. or Doğuş Otomotiv.

Yours sincerely,

International Customer Care SEAT, S.A.

Geri
Üst Alt