Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Katlanır aynalar

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında IsTCLuB tarafından paylaşıldı.

  1. IsTCLuB

    IsTCLuB SCW Üyesi

    65
    11
    8
    Arkadaşlar bugün aracı tanımak adına biraz içerisinde düğmelerle oynarken aynalarla ilgili düğmeyi buldum düğmeyi çevirince sol ayna katlandı fakat tekrar açamadım 1 kez kurcalarken açıldı bir daha açılmadı,sağ ayna katlanmıyor el ile kapatıyorum onu sol ayna ise tam tersine el ile açıp kapatmaya izin vermiyor.Yardımcı olabilirmisiniz ?
    [MENTION=21982]feda[/MENTION] abi tam seni aradığımda ayna kendiliğinde açıldı fakat telefonu kapattıktan sonra tekrar kapandı bir daha da açamadım senin sesine mi açıldı nedir anlamadım :)
     
  2. habildinar

    habildinar SCW Üyesi

    1.419
    638
    113
    Kardeş sakın elinle açıp kapatma.dişlileri zarar gorebilir...
     
  3. IsTCLuB

    IsTCLuB SCW Üyesi

    65
    11
    8
    [MENTION=22395]habildinar[/MENTION] sağ tarafın ayna kontrolü içerden yani içerdeki aynanın ayarı aşağı yukarı şeklinde fakat açılması içerden bağımsız sol aynada içeriye bağlı ama açamadım bir türlü millet cuma buluşmasında galiba cevap atan olmadığına göre :)
     
  4. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    Aynaların her ikiside düğmeyi çevirdiğinizde katlanması gerekir ve birde açılması gerekir. Bunu kumanda vasıtasıylada yapabilirsiniz. Eğer elinizle kapatma yaparsanız dişlilere zarar verebilirsiniz. Muhtemel sizin sağ tarafta sorun var gibi gözüküyor. Birde kumandadan deneyin. Aracın kapatma düğmesine uzun süre basarsanız, açık olan tüm camlar kapanırken aynalarda katlanacaktır.
     
  5. IsTCLuB

    IsTCLuB SCW Üyesi

    65
    11
    8
    olmuyor malesef denedim bunuda servise gidince tüm eksiklerini yaptırıyım ben en iyisi :)
     
  6. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.181
    1.217
    113
    Elektrikli katlanan aynaları el ile kapatmaya zorlamayın..!İçinde kırılabilecek motor dişlisi,yay,braket,burç gibi alt kompenentler harici satılmıyor. Komple ayna almak zorunda kalmayın...
     
  7. feda

    feda SCW Üyesi

    685
    246
    43
    sanırım benim sesimi duyması gerekiyor:) kardeşim beni aradıgında düzeliyor sen dediğin gibi bir servise göster sanırım en yakın ikitelli altur var orada servis danısmanı serdal var ona söyle o san ayardımcı olucaktır benı feda kemal abi gönderdi de yardımcı olur
     
  8. Leonm@nia

    Leonm@nia SCW Üyesi

    3.856
    1.633
    113
    Hüseyin kardeşim o aracın sorunları bitmeyecek gibi... sanırım çok büyük bir kazası var o aracın... keşke alırken heryerine baktırsaymışsın ya... Sen aracın sorunlarını yazdıkça ben üzülüyorum...
     
  9. IsTCLuB

    IsTCLuB SCW Üyesi

    65
    11
    8
    abi benim için sıkıntı yok arabayla uğraştıkça daha da bir seviyorum aracın 2 sene öncesinden ağır hasar kaydı var zaten alırken fazla incelemedim bu kadar eksiği olduğunu bilsem yine alırdım fakat biraz daha fiyat kırdırırdık LPG zaten aracı almamızda çok etkili oldu :)

    - - - Mesaj Birleştirildi - - -

    Abi ikitelliye uğrayıp ismini veririm o zaman en yakın zamanda hafta sonu açıklar mı acaba ehliyet olmadığından dolayı hafta içi götüremiyorum ben babamla haftasonu götürebiliriz ancak ?

    - - - Mesaj Birleştirildi - - -

    Yok zorlamadım zaten serviste bi baktırtalım bakalım nesi varmış
     

Sayfayı Paylaş