• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Katalatik konventör

rocco81

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Mar 2010
Mesajlar
19
Yaş
34
İsim
Bora
Arkadaslar selam,

Aracım 1.4 signo ibiza .Motor elektrik arıza ısıgı daha once yanmıstı servise götürdüm oksijen sensör değerlerinden olduğunu soylediler ve sildiler .Daha sonra tekrar yanmaya basladı.Katalatik i iptal ettirsem yerine susturucu taksam sanırım ısıga etkisi olmicak.Ancak ısık yandıgına göre oksijen değeri dusmus demek oluyor buda katalatiğin tıkandığı anlamına geliyor sanırım .Arac sanki biraz hantallaştı.Susturucu taktırsam rahatlarmı?Isık problemini nasıl çözücem birde???

---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:26 ----------

beler bu ışıgın yanma sebebi sensör arızası olabilrimi acaba?
forumlarda okudugum kadarıyla benzin sarfiyatı artıyormus sensör arızasında bende oyle bir problem yok suan .
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
kat.'ı iptal edip yanıltıcıyla sorunu çözebilirsin..
arabamda kat. iptali yok o nedenle yakıt sarfiyatı konusunda birebir tecrübem yok ama söylenenler doğrudur büyük ihtimalle..bi miktar artış olabilir velakin performans konusunda da bi avantajı olabilir arabana..

ama muayenede gereken bi parça kat. söksen bile muhafaza etmeyi unutma.. :)
 

rocco81

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Mar 2010
Mesajlar
19
Yaş
34
İsim
Bora
yanıltıcı ne işe yarıyor buarada? sensörün yerine mi takılıyor
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
bi kaç farklı türde var bildiğim kadarıyla..
işe yarıyo tabii nasıl takılıyo bilmiyorum dikdörtgen bi parça galiba ve boruya bitişik takılıyo..
 

RED SHARK

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,868
Yaş
35
İsim
ÇAĞLAR GÖNÜL
Nereden
İstanbul
Plaka
34 CUP 33
katı sökmektense içini boşaltıp orada bırakmak muayene için daha iyi bir tercih olacaktır ben araca o şekilde yaptıım
 

RED SHARK

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,868
Yaş
35
İsim
ÇAĞLAR GÖNÜL
Nereden
İstanbul
Plaka
34 CUP 33
pahalı evet 1200 tl civarında
 

rocco81

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Mar 2010
Mesajlar
19
Yaş
34
İsim
Bora
peki beyler bu motor arıza ısıgını nasıl halletcez.Katı bosaltmak yerine susturucu daha mantıklı gibi bi soru cıkarsada geri takarız muaynede fn

---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:14 ----------

arkadaslar kusura bakmayı baska bir yerde daha acmısım aynı konuyu...burdan devam etmek daha iyi olur sanırım

---------- Post added at 00:19 ---------- Previous post was at 00:18 ----------

buarda bu yanıltıcıyla ilgili bilgisi olan varmı.Aracı rahatlatmak adına onumuzdeki haftasonu ankara sasmazda kat ı iptal edip susturucu taktıram ancak bu ışık konusunu nasıl çözcem onu anlamadım
 

baron

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
57
Yaş
39
İsim
tolunay demir
Plaka
34kdf34
ben ibizamda kat ici bosalttirdim ve yaniltici taktim maslak sanayi de iskender ustada yaptirdim anlkarada da vardir bunu yapan bir yer isik yanmiyo kat ici bosken ses cikarmiyo zaten duz boru cekerseniz ses te artis oluyo ama ici bos kat ses yapmiyor benzin de bir artis olmadi ama araba brz daha rahat gidio ; kat in yenisi cok pahali cunki sadece kat bolumu gelmiyor servisten mootor cikisindan orta susturucuya kadar olan bolum ile gelmekte ondan fiyat pahali bnm dedigimi yaparsaniz daha mantikli olacaktir
 

rocco81

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Mar 2010
Mesajlar
19
Yaş
34
İsim
Bora
beyler sunu farkettim katalatiğin ustunde kaynak izi var acaba onceki sahibi ordan bosalttırmıs olabilirmi?Bosaltma islemi nasıl yapılıyor sökmeden yapılabiliryormu???
 
Üst Alt