karşınızda sade'm :) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

karşınızda sade'm :)

Konu, 'Fotoğraf' kısmında mtahakorkmaz tarafından paylaşıldı.

  1. mtahakorkmaz

    mtahakorkmaz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    128
    Ödül Puanları:
    43
    arkadaşlar üye olduğum günden beri aracımın resmini koymaya niyetlenmiştim nasip bu güneymiş Cezmi abiden sticker istemiştim onları yapıştırıp öyle fotosunu çektim 1-2 haftaya kadarda tamponlar takılıcak jantlar boyanacak ama hangi renk hala karar veremedim fikirlerinizi isterim :)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    bağajım biraz pis kusura bakmayın artık :)
     
  2. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    Maşallah Allah kaza bela vermesin jantlarda sorun yoksa boyatma derim ben..........
     
  3. bbj_bt

    bbj_bt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.354
    Beğenileri:
    234
    Ödül Puanları:
    63
    allah kaza bela vermesın
     
  4. GRKMSRGL

    GRKMSRGL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.242
    Beğenileri:
    308
    Ödül Puanları:
    83
    bu adamın zevkini beğeniyorum...;)
     
  5. typer_mmb@hotmai.com

    typer_mmb@hotmai.com
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    111
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    güzell :) bi tamponlar eksikk bencede ...
     
  6. typer_mmb@hotmai.com

    typer_mmb@hotmai.com
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    111
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    güzel :) bencede bi tamponlar eksik ....
     
  7. Mertcii

    Mertcii
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    +1500
     
  8. mtahakorkmaz

    mtahakorkmaz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    128
    Ödül Puanları:
    43
    abi ofsetlerde boya soyulmuş biraz fotoda belli olmuyor ama göüntü kirliliği sadece başka bişe deil :)
    teşekkürler...
    eyvallah abi saolasın :)
    tamponları takınca tekrar resimlerini paylaşırım teşekkürler...
    teşekkürler :D
     
  9. Floydian

    Floydian
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.979
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    48
    Bagajında bir ben yokum :D:D

    Kazasız belasız..:)
     
  10. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.779
    Beğenileri:
    5.383
    Ödül Puanları:
    113
    Maşallah kardeşim yakışıklı kerata..fakat senin exeo'yu daha çok beğeniyorum..Sticker tam yerini bulmuş:)
     

Sayfayı Paylaş