Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Kar ' a Gömüldük :)) (Nevşehir)

Konu, 'Fotoğraf' kısmında habildinar tarafından paylaşıldı.

  1. habildinar

    habildinar SCW Üyesi

    1.419
    638
    113
    Arkadaşlar bu sabah bir kaç resim çektim, paylaşmak istedim. Nevşehir de yıllardan beri ilk defa böyle sert bir kış geçiyormuş diyorlar. Resmen kar a gömüldük... :)



    123027k.jpg 123028e.jpg 123029.jpg
     

    Ekli Dosyalar:

    uquR ve ugurulu bunu beğendi.
  2. habildinar

    habildinar SCW Üyesi

    1.419
    638
    113
    bunlarda devamı.....

    123 030.jpg 123 031.jpg
     
  3. Turhal

    Turhal SCW Üyesi

    695
    135
    43
    bu yıl kar hatıralarımız bihayli fazla oldu :eek:
    aman kardeş dikkatli git dikkatli gel...
     
    Bunu beğendi. habildinar bunu beğendi.
  4. scgnbsl

    scgnbsl SCW Üyesi

    1.140
    423
    83
    karabükte de öyle.ne zamandır bu kadar kar yağmamıştı.çalıştığım ilçede daha bi yoğun.3 gündür öğrencilere okul tatil :) biz öğretmenlerde bu yüzden gidemiyoruz okula :) (arkadaşlara tatil dediğimde bu öğretmenler hep yatıyor diyorlar o yüzden öğrencilere tatil biz o yüzden gitmiyoruz diyorum :) )
     
    Bunu beğendi. habildinar bunu beğendi.
  5. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    kayseri meekezde bu kadar yok bu sene civar illere göre merkezde pek kar yok ama soğuk çok

    habil mecbur kalmadıkca o yollarda araca binmemek gerek diye düşünüyorum Allah yardımcınız olsun
     
    Bunu beğendi. habildinar bunu beğendi.
  6. YEKTA

    YEKTA SCW Üyesi

    6.736
    2.404
    113
    bünyan ve elbaşında kıyamet kopuyordu göz gözü görmüyordu 26 saatte adapazarına zor geldim gökhan :)
     
    djriko, yukcell88 ve habildinar bunu beğendi.
  7. freesezar

    freesezar SCW Üyesi

    1.342
    282
    83
    vay arkadaş nasıl bi memleket tir burası 1 damla kar yağmaz mı?
     
    Bunu beğendi. habildinar bunu beğendi.
  8. yukcell88

    yukcell88 SCW Üyesi

    1.521
    550
    113
    abi sen buna kar mı diyon yaa :( Şansımı seveyim ben... :(
     
  9. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113

    abi haklısın kötü zamana denk geldin senle bira içtiğimiz yerden terminale birbucuk saatte gelebildim mesafeyi biliyorsun normal şartlarda 15-20 dk lik bir mesafe düz yolda bile ışıkta duran kalkamıyordu sağ salim gitmişin bende sevindim.
     
  10. habildinar

    habildinar SCW Üyesi

    1.419
    638
    113
    Eyvallah Kardeşim, arabada kışlık yok zaten, arada çalışıtırıyorum, kar eridikçede 1,2 gezip parkediyorum yerine, yoksa bu havada arabaya binilmez. :D

    Sizinkide iyi bahane olmuş hocam :) hiç bozmayın bence...



    Evet Gökhan hocam Kayseride çok soğuk bu sene. Bende kışlık lastik yok, bu yüzden binmiyorum pek arabaya. Mecburi yatırıyoruz yavruyu... Allah razı olsun...


    Kağan bence çok şanslısınız, ben şahsen bıktım artık kar dan. 2 aydır nerdeyse hiç kalkmadı. Bir eriyor, üstüne bidaha yağıyor :D

    Kardeş ben ilk defa bu kadar uzun ve çok yağdığını görüyorum. Hayrola sen çığ altında falanmı kaldın yoksa... :D
     

Sayfayı Paylaş