kapı sensörü arızası | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

kapı sensörü arızası

Konu, 'Leon 1M (1998-2005)' kısmında denizci86 tarafından paylaşıldı.

  1. denizci86

    denizci86
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    aracımın ön kapı sensörleri arızalı ve kapıların açılıp kapandığını algılamıyor. bunun bana zararları kapı içi lambaları yanmıyor, kapılar açıldığını algılamadığı için anahtarı kontağa takmazsam kapıları tekrar kilitliyor, farları acık unuttugumda araç ikaz sesi vermiyor ve bunun gibi birçok şey. İki yıldır kullandığım aracımın 15km hızdan sonra kapıları kilitleme özelliği olduğunu öğrendim malesef buda çalışmıyor muhtemelen aynı nedenden.
    Servise gittiğimde tanesi 350 tl civarı olan kapı kilitlerinin değişmesi gerektiğini söyledi. bu araçlarda çok görülen bir arızaymış daha önce tamir edildiğini duymuştum.
    Kocaeli ve çevresinde tamirini yaptırabileceğim bir yer bilen varsa lütfen yardımcı olsun bana.
     
  2. Anarchist

    Anarchist
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.844
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    63
    sana bi yer tarif ederdim ama adamın kapısında yatmadan iş yapmıo... kafayı yemiş bi elektronikçi(ciddi ciddi hap kullanıp tedavi görüo) herkes ona yönlendirio elektronikte 55 yaşlarında inş. ona denk gelmezsin ben söylemicem kim olduğunu sebebin olmak istemem :) ama şunu söyliim %90 tamir ediliyodur... servis değiştirmeye bayılır bilirsiniz...
     
  3. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    Benim topsport dada aynı sorun vardı Bostancı sanayide hallettirdim Kapı swichlerin arızalı kilitlerin içi açılıyo içindeki çıtçıtlar değiştirilip lehim yapılıyo servise gitsen direk komple kilit değişiyolar..... benim iki sol kapıda vardı bu sorun halloldu Bostancı sanayi içinde adamın yeri bu konuda çok iyi bir adam....
     
  4. denizci86

    denizci86
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    allah düşürmesin diyeyim o zaman hep böyle tipler beni bulur valla :)

    ya istanbul uzak kalıyor su aralar gelemem burda olsa daha iyi olurdu peki kaça maloldu
     
  5. leonturco

    leonturco
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Erkancım eski kasalarda klasik bir sorun bu... Önceki iki aracımda da bu sorun vardı. Bursa'da Kilitçi Ali isimli bir tamir ediyor dediler. Telefonunu bulursam sana veririm. Bir de VW ve SEAT orijinal yedek parçalarını ucuza satan bir yer var. Oraya sorarsan belki ellerinde vardır. (Telefonu :0 224 2540012)
     
  6. Anarchist

    Anarchist
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.844
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    63
    biraz iddaalı olacak ancak sanırım izmitte bulamazsın:( çünkü ben teyibin cd sürücüsünü tamir ettirecek adam bulamadım...
     
  7. denizci86

    denizci86
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    abi parça değiştirmek istemiyorum çünkü tekrar arıza yapmasından korkuyorum genelde oluyormuş ama yapan yer varsa davet edersen gelir yaptırırım bi haftasonu :)

    doğru söylüyorsun galiba istanbuldan aşağısı kurtarmaz herhalde
     
  8. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.881
    Beğenileri:
    5.442
    Ödül Puanları:
    113
    tekrar etmesini istemiyorsanız yıkamacıda kapıya su tutturmayın kesinlikle sudan etkileniyor...yerli fiatı 55tl.orj.sanırım bulunmuyor fiatı 90tl
     
  9. denizci86

    denizci86
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    servis bana akü söküldüğünde olduğunu söyledi akü dağişirken kapıları açık tutmamı söyledi.
    55 tlye bulunan bir parçaysa hiç durmam ama öyle birşey değil kapı klidine dahil bütün bir sistem
     
  10. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    Hayır değil sadece içindeki minicik bir düğme orjinali sökülüyor yerine takılıyor basit bi işlem gibi görünsede o kadar değil kilit mekanizması sökülüp içine lehimleniyor komple kilit değiştirmek sorunu çözmüyor.... ben bi kapıya 100tl diye hatırlıyorum sökülmesi için komple kapı içi çıkarılıyor işçilik dahil 100tl.... istanbulda bu konuda çok iyi bir yer ama sana ters se yapacak bişey yok Cezmi abinin bahsettiği de kilit komple değil sadece benim dediğim gibi swich yanılmıyorsam....:eek:key:
     

Sayfayı Paylaş