Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Kambersiz Düğün Olmaz Tüm SCW Ailesini Bekliyorum

Konu, 'Organizasyonlar' kısmında eneserol tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. eneserol

    eneserol SCW Üyesi

    2.980
    287
    83
    Arkadaşlar bazılarınız biliyordur ama herkezin bilmesi için bi konu açıp duyurmuk istedim.

    24 Eylül Cumartesi günü inşallah dünya evine giriyorum, bu mutlu günümde sevincime sevinç katmak için ikinci ailem olan siz SCW dostlarımı da düğünümde görmek istiyorum. Beni bu en güzel günümde yalnız bırakmayacağınızı umuyorum :) Yer, zaman ve krokiyi aşağıya yazdım ama istenirse bir yerde buluşulup konvoy halinde de gelinebilir tabi konvoyun başında ben (gelin aracı) olmak üzere :)

    Tarih: 24 Eylül Cumartesi
    Saat: 13:00 - 17:00
    Yer: Ahad Büyük Arpat Köşkü Belediye Tesisleri Saadetdere Mah. Tanguçbaba Cad. No:64 Kiptaş 1. Etap Konutları Yanı Esenyurt
    Kroki: 41.002865,28.694015 - Google Maps
     
  2. Absolut

    Absolut SCW Üyesi

    6.092
    2.401
    113
    cumartesı o saatlerde calısıyorum enes ve scw ye gırdım gırelı bırtane düğün konvoyunda bulunamadım gelmeyı cok ısterdım ne yazıkkı bunuda kacırıcam sanırım.Sana bol şans kardeşim :) allah tamamını erdirsin artık... mutluluğun daim olsun şimdiden kutlarım kardeşim Maaşallah
     
    Bunu beğendi. eneserol bunu beğendi.
  3. eneserol

    eneserol SCW Üyesi

    2.980
    287
    83
    Canın sağolsun Barışım istemiş olman yeter gelmiş kadar oldun :) teşekkür ederim
     
    Bunu beğendi. Absolut bunu beğendi.
  4. freesezar

    freesezar SCW Üyesi

    1.342
    282
    83
    allah mesut etsin kardeşim
     
    Bunu beğendi. eneserol bunu beğendi.
  5. eneserol

    eneserol SCW Üyesi

    2.980
    287
    83
    Allah razı olsun :)
     
  6. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    hayırlı olsun enes
     
    Bunu beğendi. eneserol bunu beğendi.
  7. eneserol

    eneserol SCW Üyesi

    2.980
    287
    83
    Teşekkür ederim Can konvoy ve düğün fotoğrafları sende biliyorsun :)
     
  8. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.263
    113
    kardeşim hayırlısı olsun.o tarihte SCW adına bir org.düşünüyordum bakalım zaman ne göstericek.ayrıca forum adına bizi düşünüp davet etmen onur verdi teşekkürler.
     
    Bunu beğendi. eneserol bunu beğendi.
  9. eneserol

    eneserol SCW Üyesi

    2.980
    287
    83
    Çok sağol Cezmi abi. Tabi ki davet edecem abi dediğim gibi SCW benim ikinci ailem :) Face etkinliğinde belki katılırım demişsin ama başta seni ve yengeyi bekliyorum abi haberin olsun :)
     
  10. KeleBenNKk

    KeleBenNKk SCW Ladies

    1.169
    52
    48
    Hayırlı olsun Enes :) Allah mesut etsin yengeye söyle ayakkabısının altına benim adımı da yazsın :D
     
    Bunu beğendi. eneserol bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş