jantımı taktım | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

jantımı taktım

Konu, 'Jant - Lastik' kısmında mehmetelt tarafından paylaşıldı.

  1. mehmetelt

    mehmetelt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.617
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    63
    arkadaşlar satmayı düşündüğüm 15" jantı bugün bir elime aldımki inanamadım. lastiksiz olarak sanki titanyum gibi hafif bir jantmış. hemen yanımda 14" sac jant vardı ve aralarında inanılmaz bir ağırlık farkı var. benimkiler gerçekten çok hafif. bende gözümü kararttım ve taktım. görüntü olarak tabiki bişeye benzemedi ama arabamın üst viteslerdeki hızlanması bariz şekilde iyileşti. hava karardığı için tek foto çektim

    [​IMG]

    ---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:22 ----------

    hayret yorum gelmedi hiç :D
     
  2. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.802
    Beğenileri:
    2.519
    Ödül Puanları:
    113
    Ben 18" jantlarımı taktım 2 gün önce arabada ciddi bir sekilde cekişte problem yaşıyorum.. Nedendir acaba? Jant orjinalindende hafif olmasına rağmen?
     
  3. GÖKHAN33

    GÖKHAN33
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.948
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    48
    mehmet boya siyaha tak gitsin abi hafifmişte madem ne uğraşıyosun ya:D
     
  4. mehmetelt

    mehmetelt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.617
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    63
    jantın hafif olması çok önemli ama lastiklerinin taban kalınlığıda çok önemli taban kalınlaştıkça araban performanstan düşer. bu arada orjinal jantlarından daha hafif olduğuna eminmisin 18" lerin
     
  5. Gilgamesh

    Gilgamesh
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.579
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    Psikolojik :D Gel istanbul a ben sana bir iki sır ve incelik göstereyim konu ile ilgili :D Mehmet sen şu resimleri gündüz gözü ile bir çekte yorum yapalım kardeşim karanlıktan bir şey belli olmuyor. En azından yorum yapacak kadar fikir vermiyor :D
     
  6. mehmetelt

    mehmetelt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.617
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    63
    yok gökhan ya böyle binecem. boyatmayacam
     
  7. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    Hayırlı olsun, güzel hareket :)

    üzerinde ne lastik var şuanda? Yeteri kadar alçalırsa jantlarla araba hiçte çirkin durmaz bence.
     
  8. Gilgamesh

    Gilgamesh
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.579
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    Ya Gökhan sende şu imzanı değiştir veya az mesaj yaz yengen zırt pırt odaya giriyor görecek açıklaması zor olacak valla . "Hayatım valla SCW de yim" diyeceğim inanmayacak. Akşam akşam başımı derde sokacaksın ha :D
     
  9. GÖKHAN33

    GÖKHAN33
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.948
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    48
    orasıda zenin zevkin abicim ama güsel olmuş artık asfaltı ağlatırsın:D
     
  10. mehmetelt

    mehmetelt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.617
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    63
    abi araba hakkaten görünüş olarak baya çirkinleşti. utanıyorum gündüz fotosunu koymaya:D ama çok rahatladı araba.
     

Sayfayı Paylaş