Jant seçimimde yardımcı olurmusunuz ? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Jant seçimimde yardımcı olurmusunuz ?

Konu, 'Mk5 (2008+Günümüz)' kısmında EnesAkkus tarafından paylaşıldı.

  1. EnesAkkus

    EnesAkkus
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    3
    Merhaba arkadaşlar hayırlı sabahlar hayırlı haftalar herkese..

    Arkadaşlar hayırlı sabahlar hayırlı haftalarr.. Aşağıdaki 4 jandan birini alacağım bu haftasonu, ben sağ üstteki audi rs jantını beğendim sizinde fikrinizi almak istedim. Sizce hangisi ? 17' boyutunda alacağım lastiklerim 205 40 17 olacak.

    [​IMG][/url][/IMG] [​IMG]
     
    asi_mavi1907, ibra.ry ve eserbaba bunu beğendi.
  2. eserbaba

    eserbaba
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    837
    Beğenileri:
    523
    Ödül Puanları:
    93
    en üst soldaki çok iyimiş hacı
     
  3. EnesAkkus

    EnesAkkus
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    3
    Soldakinin hanesine bir oy yazıyorum o zaman :)
     
  4. bora55

    bora55
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.754
    Beğenileri:
    880
    Ödül Puanları:
    113
    17" yormuyor mu bu aracı ?
    Ya da bu motor 17" kaldırır mı ?
    Görüyorum bu sitede de çok kullanan var 17" ama işte kafamda hep soru işareti oluyor.
    Konfor'dan tut yakıta kadar olumsuz etkilemez mi aracı 17" ? Sonuçta atmosferik ve 85 hp bir motor...
     
  5. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.038
    Beğenileri:
    5.292
    Ödül Puanları:
    113
    17 jant ibizayı zorlar hatta yürümede sıkıntı cekersiniz perfomans azalır...ehh halıyle lastık ebatından dolayı yakıtınız da bi nebze artacak...görsellikten öte bişi değildir....aslında lastık jant büyütme yerine coil alıp düşürseniz ya da yay göze hoş gelebilir.millet alçatmaya çalışır bizde yükseltmeye :) hadi hayırlısı bende sol alt diyorum
     
  6. dadaş34

    dadaş34
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    6.338
    Ödül Puanları:
    113
    Urban al derim bende var onnumaraa [​IMG]


    Beni EDS ler İYİ tanır
     
  7. EnesAkkus

    EnesAkkus
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    3
    Açıkcası bende görselciyim. Zaten sürekli şehir içi işe gidip geliyorum performansla pek bir işim olmuyor. Yakıt olarakda lpg ver 20 - 21 kuruş yakıyor hadi çıksın 25 kuruşa :)
     
  8. EnesAkkus

    EnesAkkus
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    3
    Jantları koyduktan sonra artı birde basıcam zaten arabayı jant takmakla bitmicek :)
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  9. EnesAkkus

    EnesAkkus
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    3

    Geçen hafta çarşamba günü senin arabadaki janttan gidip denedim çok hoş duruyordu onu taktıracaktım fakat bunu görünce herşey değişti :)
     
  10. KİREÇ

    KİREÇ Trakya Bölge Sorumlusu

    Mesajlar:
    5.864
    Beğenileri:
    5.021
    Ödül Puanları:
    113
    janttan sonra kesinlikle yay takman şart yoksa LEYLEK diye dalga geçerler...:D @Seat-59
     
    Bunu beğendi. asi_mavi1907 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş