Jant Kumlama Boyama | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Jant Kumlama Boyama

Konu, 'Jant - Lastik' kısmında ULU tarafından paylaşıldı.

  1. ULU

    ULU
    SCW V.İ.P ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.528
    Beğenileri:
    2.671
    Ödül Puanları:
    113
    Arkadaşlar jantları temizlettirip boyatabileceğim bir tanıdığınız varsa yazarmısınız lütfen, 17" RS6 GUNMETAL jantları çiziklerden ve aşınmalardan kurtarıp piano black yaptırmak istiyorum.

    teşekkürler
     
    dadaş34 ve kirlisakal bunu beğendi.
  2. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    Mesajlar:
    2.183
    Beğenileri:
    1.802
    Ödül Puanları:
    113
    ooo ulu başkan yaşıyormusun yaaa ben boyarım abi sıkıntı yok
     
  3. ULU

    ULU
    SCW V.İ.P ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.528
    Beğenileri:
    2.671
    Ödül Puanları:
    113
    çizikleri nasıl kapacan seçkin :D:D:D
     
  4. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    Mesajlar:
    2.183
    Beğenileri:
    1.802
    Ödül Puanları:
    113
    ceik macun cekeriz miss
     
  5. cupragorunumluibiza

    cupragorunumluibiza
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    18
    Bende düşünüyorum boyatmayı çelik macunla olur gibi ama pek bilgim yok konuyu takipteyim abi:)
     
  6. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    Mesajlar:
    2.183
    Beğenileri:
    1.802
    Ödül Puanları:
    113
    Bunu beğendi. KİREÇ bunu beğendi.
  7. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.604
    Beğenileri:
    5.603
    Ödül Puanları:
    113
    ooo ulucan napıon :) bende kumlama boyama yaptırcam hep aklımda sıkıştıramadım hayatıma...kaporta boyası gibi muamele yaptırırsan boyası on numara olur........hayırlısı olsun resimde bekleriz :D
     
    Bunu beğendi. ULU bunu beğendi.
  8. dadaş34

    dadaş34
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.355
    Beğenileri:
    6.598
    Ödül Puanları:
    113
    Ulu abi sponsorumuz desen kaplama bu işte uzmannn


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. ULU

    ULU
    SCW V.İ.P ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.528
    Beğenileri:
    2.671
    Ödül Puanları:
    113
    abi yeni alana kadar boyatayım bare :D:D çizilmiş ezilmiş yaw güzelim jantlarım, bakanlarda hava nasıl abi, makedonyaya gidicem inşallah hazırlık yapıyoruz :D
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  10. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.604
    Beğenileri:
    5.603
    Ödül Puanları:
    113
    makedona gidersen sınırda hasret giderelim,multeci kampında beklıcem :D
     
    ULU ve KİREÇ bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş