Jant fiyatı ve garanti kapsamı | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Jant fiyatı ve garanti kapsamı

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında YEKTA tarafından paylaşıldı.

  1. YEKTA

    YEKTA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.736
    Beğenileri:
    2.404
    Ödül Puanları:
    113
    arkadaşlar mevcut 2011 standart jantları satıp başka bir jant takıcam

    1-) benim jantları kaça vereyim kaç lira eder ?

    2-) jantları değiştirip başka jant taktığımda garanti konusunda sıkıntı yaratırlarmı garanti yandı yan battı çamura yattı v.s ?

    teşekkürler
     
  2. aybarsdnr

    aybarsdnr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.684
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    48
    servistekilerle aranız iyiyse pek bi sıkıntı olmaz.Fakat ,amortisörünüzde bir sorun olsa mesela,normal şartlarda aracın orjinalini bozduğunuz için garantiniz delinir...
    orjinal jantlara pek bi para vermezler o yüzden köşede saklamanız daha mantıklı olur
     
  3. kamikaze

    kamikaze
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    251
    Ödül Puanları:
    83
    Kitapçıkta yazan ebat dışı jantlarda, amortisör-rot vs. arıza yaparsa, sıkıntı olur, gerçi standart versiyon da kalsa amortisör garantisinde burun kıvıracaklar.
     
  4. YEKTA

    YEKTA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.736
    Beğenileri:
    2.404
    Ödül Puanları:
    113
    Artı garanti almıştım orjinal ebat takıcam jantları sonuçta adamlarda onlarca mühendis hesap kitap öle takıyorlar bu jantları büyük jant saplantım yok ama her kes ile aynı jantta hoşuma gitmiyor 2 takım mevcut jantım var birini takıcam bakalım da garantiyi yarın sorucam arayıp
     
  5. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.842
    Beğenileri:
    2.555
    Ödül Puanları:
    113
    500 TL eder jantın ben 350 TL'ye 2008 leon jantını sattım geçen ay. Ayrıca belirtilen ebat dışında jant takarsanız aracınızın şanzımanı bozulduğunu varsay onu bile garantiye sokmaz..
     
  6. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    bence orjinal jantları satmayın..
    taban genişliği orjinal ebattan büyük olduğu zaman başta şanzuman, direksiyon kutusu vs. garanti dışına çıkar ama servisten garanti işlemleri öncesinde standarta çevirirseniz problem olmaz..bunun yanında jantla sadece yürüyen vs. garanti dışına çıkar eğer damga yerse araba o da..onun dışında elektronik vs. sıkıntılarında garanti aynen devam eder..
     
  7. mete

    mete
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    402
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    orjinalleri kışın kullanın, büyük jantıda yazın en mantıklısı, böylece çok para verip alınan büyük jant-lastiklerin ömrü artar, orjinal jantlarada sonra kışlık lastik takılabilir:eek:key:
     
    Bunu beğendi. erenyildz bunu beğendi.
  8. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.842
    Beğenileri:
    2.555
    Ödül Puanları:
    113
    ben öyle yapıyorum mesela :)
     
  9. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    orjinal jantlar pek para etmediği için en mantıklısı kenara koymak yada kışlık kullanmak 18jant birçok arkadaş kullanıyo sıkıntı çeken görmedim desem yeridir ama illa küçük olsun dersen en az 17 ollmalı...
     
  10. fnasif

    fnasif
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.483
    Beğenileri:
    284
    Ödül Puanları:
    83
    aracın orjinali dışında kişiselleştirdiğin her ayrıntıda, ona bağlı her etken garanti kapsamı dışında kalır. en iyisi garanti dışına çıkana kadar hiç bir şey yapmadan binmeye devam etmek.
     

Sayfayı Paylaş