Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Jant alıcam yardım!!!!!!!

Konu, 'Tuning' kısmında Absolut tarafından paylaşıldı.

  1. Absolut

    Absolut SCW Üyesi

    6.092
    2.401
    113
    Arkadaşlar jantlarımı sattım ve şuandan itibaren 18 inc jant almam gerekiyo buradaki siz değerli arkadaşların zevklerine ve bilgilerine kendim kadar güvenmekteyim bana bu konuda fikir edinmek için resimli bir şekilde yardımcı olursanız sevinirim..

    aracım beyaz jantların replica olmassı sorun değil hatta daha iyi olur.
    Tavsiyelerinizi kendi aracınızmış gibi yapacağınızdan şüphem olmadan bekliyorum..
    Şimdiden herkese Teşekürederim... Saygılar:eek:key:
     
  2. emr

    emr SCW Üyesi

    257
    0
    16
    NASIL BI JANT DUSUNUYOSUN replıcamı normal mı
     
  3. Absolut

    Absolut SCW Üyesi

    6.092
    2.401
    113
    replicada olabilir 18 olması gerekir...
     
  4. mtahakorkmaz

    mtahakorkmaz SCW Üyesi

    990
    128
    43
    abi advan racing modelini düşünsene nası durur araçda?
     
  5. plajhavlusu

    plajhavlusu SCW Üyesi

    3.140
    205
    63
    s5 s5 s5 s5 s5 s5 s5 s5 s5 s5 s5 s5 s5 s5
     
  6. Absolut

    Absolut SCW Üyesi

    6.092
    2.401
    113
    link atarmıssın?????????
     
  7. Absolut

    Absolut SCW Üyesi

    6.092
    2.401
    113
    aklımda:D
     
  8. ilker_ismail

    ilker_ismail SCW Üyesi

    787
    47
    28
    valla bn onlara çok baktım 114.3 drek uymuyo
     
  9. leeveent

    leeveent SCW Üyesi

    1.117
    208
    63
    +24 S5 çok güzel durur bence...

    örneklerimiz :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.263
    113
    barış s5 düşünürsen beni ara çok hesaplı alırız veya benzeri replika
     

Sayfayı Paylaş