Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

jant agırlıgı?

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında E_G_E tarafından paylaşıldı.

  1. E_G_E

    E_G_E SCW Üyesi

    1.183
    133
    63
    Arkadaslar ya 2010 model 16 inç leon orjinal jantları kac kilo acaba bilen var mı?? Cunku yakın zaman ıcınde jantlarımı degısıtırıcem daha hafıf bırsey almak ıcın soruyorum sımdıden tesekkurler yorumlar ıcın :)
     
  2. aux

    aux SCW Üyesi

    1.852
    7
    38
    11 kg diye hatırlıyorum ben ama yanlışım da olabilir.
     
  3. E_G_E

    E_G_E SCW Üyesi

    1.183
    133
    63
    Cok tesekkur ederım sızın eskı jantlarınız dan almayı dusunuyorum o zaman kesınlıle daha hafıf olucak gıbı
     
  4. mrtsnr

    mrtsnr SCW Üyesi

    2.558
    500
    113
    Ultraleggera piyasadaki en hafif jant zaten. Leona da yakışıyor en mantıklı tercihlerden birisidir ;)
     
  5. LEONISM

    LEONISM SCW Üyesi

    1.709
    53
    48
    Ben cuma günü tartacağım orjinal jantı , 18"+lastik le ne kadar fark var yazcm siteye :)
     
  6. Punisherkp

    Punisherkp SCW Üyesi

    1.315
    99
    48
    ege gozunu seveyim takilma bu seylere altinda 200 tork war napican sen agirli :)
     
  7. mrtsnr

    mrtsnr SCW Üyesi

    2.558
    500
    113
    +1. 1.4TSI'da jantın 1-2 kg fazla ağırlığı çok büyük etki yaratacağını sanmıyorum. Ultraleggera olunca biraz daha az yakar çok hafif de serileşir.
     
  8. E_G_E

    E_G_E SCW Üyesi

    1.183
    133
    63
    aynen kesınlıle katılıyorum yanı cok arastırdım en mantılısı ultraleggera diye dusunuyorum tabı sızınde fıkırlerınıze acıgım :)
     
  9. E_G_E

    E_G_E SCW Üyesi

    1.183
    133
    63
    ya gercekten cok sevınırım :)
     
  10. E_G_E

    E_G_E SCW Üyesi

    1.183
    133
    63
    Cenk abi haklısın da ne bılıyım sımdı orjinal jantlarla 230 goruyo aracım zaten 18 lik jant takıcam top speed dusucek barı agırlıkla daha da dezavantaj bınmesını ıstemıyorum aracın ustune :)
     

Sayfayı Paylaş