İyi ki varsiniz yaa... | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

İyi ki varsiniz yaa...

Konu, 'Sohbet' kısmında 007 tarafından paylaşıldı.

  1. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Vallahi arkadaslarim dostlarim size soyle soyleyim... Su anda sizlerden binlerce km uzaktayim yalniz da degilim.. Yanimda cok tatli bir arkadasim da var ama ben ona ragmen acmis forumda neler yazdiginizi okuyorum.. Farkinda degiliz bir cogumuz belki ama biz gercekten bir aile butun olduk.. Sizsiz hic duramiyorum.. Okumazsam yazdiklarinizi eksiklik hissediyorum.. Sevgi istedigim zaman bir konu acip karsiligini buluyorum, birine satasmak istesem satasip desarj oluyorum.. Nerede var ki boyle bir ortam dunya da.. Yemin ediyorum yanimdaki dunya tatlisi bayan ne yapiyorsun bilgisayar basinda deyip duruyor ama inanin sizinle sohbet etmek emin olun herseyin uzerinde .. Dostlarim hepiniz iyi varsiniz.. Acik konusan biriyim su anda biraz duygusalim da.. Biraz da ickiliyim ama insanin gercek hisleri boyle anlarda ortaya cikar ya.. İste o an bu an.. Sizi cok seviyorum iyi ki varsiniz hayatimda hep de olun.. Tesekkurler SCW!!!
     
  2. kfy

    kfy
    Administrator

    12.662
    5.309
    113
    sıcak samimiyetin için asıl sen iyiki varsın kaan
     
  3. DOUKAN

    DOUKAN SCW Üyesi

    3.410
    85
    48
    Harbiden öyle oluyor Kaan Abi'nin dediği gibi araba forumundan uzak Leon'u verdim diğer arabamı aldım onuda verdim onun sitesinede üye oldum ama boş her bilgisayarı açtıgımda bu site hep açık...
     
  4. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Abim sen de iyi k varsin .. Saol, varol...:eek:key:
     
  5. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Ah be Doukanim aynen oyle guzel kardesim:) ben bir de tek cocugum yemin ederim hepiniz kardesim oldunuz:)
     
  6. DOUKAN

    DOUKAN SCW Üyesi

    3.410
    85
    48
    İnş. hep kardeşin kalırız sen varol Abi... =)
     
  7. setnogrom

    setnogrom SCW Üyesi

    4.745
    419
    83
    Sende iyiki varsın abi:) yalnız ne içtin çok merak ettim :D

    xx
     
  8. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    652
    113
    ıcının temızlıgı kelımelere dokulmus abı bızde senı sevıyoruz:)
     
  9. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    9.428
    1.445
    113
    bir duygu seli patlaması yaşanıyor scw de herdaim
     
  10. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Can'im cok saolasin cok tesekkur ederim:)
    Engin'im inan kotu birsey icmedim sadece iki sise fransiz melrose 2004 kirmizi sarap ama iste namussuz sey cok duygusal yapiyor:)
     

Sayfayı Paylaş