Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

İstinye parktaki Cupra...

Konu, 'Mk5 (2008+Günümüz)' kısmında zafa38 tarafından paylaşıldı.

  1. zafa38

    zafa38 SCW Üyesi

    2.189
    14
    38
    Bugun bi arkadasım aradı istinye parka bi beyaz cupra cıkartmışlar... Acaba eryadaki arabamı yoksa Dogustakimi cok merak ettim. Fiyatıda cok uygunmuş okadar ekstra olmasına karsın 49 bin fiyatı varmış. Galiba biri siparişten vazgeçti almadı aracı.... Tam fiyatı 49.750 imiş...
     
  2. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.661
    2.359
    113
    sıfırmııı???

    ---------- Post added at 17:13 ---------- Previous post was at 17:12 ----------

    yani siparişten vazgeçti almadı derken ben sıfır anlamında algılarımda...
     
  3. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    araç sıfır değildir sanırım ama ruhsatı çıktığı için ikinci el muamelesi de görmüş olabilir.
     
  4. zafa38

    zafa38 SCW Üyesi

    2.189
    14
    38
    Elbette sıfır 2.el arabayı oraya cıkartmazlar. Siparişi veriosun bu zaman zarfında ve araba geldikten sonrada arabadan vazgecebiliyosun ve araba satılana kadar 10 bin tl kaporanı bekletiyorlar satılınca iade ediolar...
     
  5. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.661
    2.359
    113
    kesinlikle yanlışın vardır... bu araba ya sıfır degil, yada sıfırsa bu fiyata degildir...
     
  6. zafa38

    zafa38 SCW Üyesi

    2.189
    14
    38
    Bende inanamadım bide okadar ekstra var ustunde zaten duz fiyatı indirimiyle birlikte 51 bine falan geliyor... Dogusu aradım ama kimse cıkmıyor kepenkleri indirmişler demekki pazartesi anlarız:) Arabauı bu gece cıkartıcaklarımış ordan geceyede kalmayabilir denmiş...
     
  7. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    Bence olabilir :D:D
     
  8. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    param olsa düşünmezdim bile.. :S :S
     
  9. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    her parası olan düşünmese o araç oraya çıkmazdı bile :) paran olduğu anda böyle düşünmeyeceksin merak etme...
     
  10. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    paramı zorunlu harcamam gereken yerler olmadığı sürece düşünmem abim..
    bu hayata bi defa geliyoruz arabaya verilen paraya hiç bi zaman acımam..bu görüşüm evlendikten sonra vs. değişebilir ama değiştiği taktirde de beni ben yapan parçalardan biri gitmiş oluyo ki bu tarz bi durum yaşarsam bi gün bi başkası için yaşıyorum demektir..kimse benden değerli değil..kimsenin de bana kendinden daha çok değer vermesini istemem..
     

Sayfayı Paylaş