Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

iphone almak istiyenlere

Konu, 'Bilişim Ve Teknoloji' kısmında - 48 - tarafından paylaşıldı.

  1. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    vodafone dan iyi bir kampanya
    önce bunu yazayım ki hesabı ona göre yapın
    aylık 120 TL ödeme
    bu fiyatın içinde sınırsız 4gb internet
    ayda vodafonlularla sınırsız sabit hatlarla sınırsız diğer opratörlerle 750 dakika konuşma
    ve 1 adet iphone

    tek şartları ilk 12 ayı kredi kardından çekiyorlar bonus axess yada world kart olacak
    bu karttan ayda 65 tl alıyorlar..diğer 55 tl ise sizin konuşma paketiniz..toplamda 120 tl
    12 ay sonra ise kredi kartından para çekmiyorlar sadece faturanıza yansıyor 65+55= 120 tl

    düşünenlere duyrulur..
     
  2. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    Varol abi imzan süper olmuş,haklı olmakla beraber trajikomik bir espri:D

    İphone konusuna gelince bunlar faturaya ekleyecek birşeyler buluyor.
     
  3. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    BlackBerryden şaşma :D
     
  4. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    bence ıphoneden sasma varol abı bır duzeltme yapayım ben aldım aynı sartlarda sınırsız ınternet 4gb degıl sadece 1 gb ı 3g hızında 1gb gecınde edge hızında baglnıyor
     
  5. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    bende BB 9700 var ama bu şartlar o zaman olsa bir değişilik yapabilirdim..diye düşünmüyor değilim..ama şu ana değiştiremem..almayanlar varsa ve düşünüyorsa diye..yazdım ..o 1 gb işine kafam takıldı şimdi..bir inceleyeyim..ne zaman aldın sen
     
  6. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    ıphone 4 un ılk vodafone geldıgı gun aldım abı 1 2 ay oldu yanı. 1gb a kadar adil kullanım olarak goruyor vodafone sonrasında edge hızına dusuyor ama sımdıye kadar ben 1 gb ı hıc dolduramadım.abo bb de kullandım fakat ıphone yı 3g den berı bırakamıyorum :) 2 tane 3g degıstırdım 2 tane de 3gs sımdıde 4 :D
     
  7. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    BB 9800 Torchhh :D herşeyi rahattt
     
  8. patrıot

    patrıot SCW Üyesi

    2.839
    290
    83
    ıphone-4 geldı bız daha ucuz bır yoldan temın ettık sımdı bır adet daha temın edıcem
     
  9. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.663
    2.361
    113
    Varol abi hesabı ben 1 haftadır yapıyorum bana cihaz 1.500 tl ye geliyor şaka gibi !!! Ben alacağım iphone 4 kesin vodafoneden. Aylık faturam zaten 65 TL geliyor sabit.
     
  10. kamikaze

    kamikaze SCW Üyesi

    1.910
    251
    83
    İhtiyaç var ise, teknoloji yararlıdır, Cep telefonu çıktığından beri, bu teknoloji iiçin ithalata, Türkiye nin ne kadar meblağ verdiğini duyan var mı peki??? Baz almak için bir şirket değerini belirteyim: Türkiye nin en büyük şirketi Tüpraştır, değeri de yaklaşık 11-12milyar dolardır. Sizce cep tel için cebimizden ne kadar para yurtdışına çıktı tahmin eden var mı?
    Lisedeki çocuğun İ-phone a ihtiyacı var mıdır diğer merak ettiğim mesela?
     

Sayfayı Paylaş