İnsanların Düştüğü Durum Yazıklar Olsun | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

İnsanların Düştüğü Durum Yazıklar Olsun

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında Cideli_37 tarafından paylaşıldı.

  1. Cideli_37

    Cideli_37
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    89
    Ödül Puanları:
    18
    [​IMG]
    Arkadaşlar İstanbul'un en pislik semti esenlerde oturuyorum.Adam gelmiş gece veya gündüz bilmiyorum arabamın far yıkama kapağını çalmış ya.İnsanlar bu kadarmı şerefsiz olmuş.O parçayı arabasına nasıl takıcak vicdanı rahatmı olucak anlamak mümkün değil.İnşallah arabasından hayır görmez.Esenler civarında göze çarpan 1p1 kırmızı FR olan varsa burdan bana bildiriniz.Akşam tek tek mahalleleri dolaşıcam.o kadar çok sinirlendim.Bide parçayı sipariş ettim.Sadece kapak söyledim.Fiskiye borusu içinde duruyo.Tam çalışması için içinde başka bi parçası varmı ?
     
    kirlisakal, Negatif ve dadaş34 bunu beğendi.
  2. Baho61

    Baho61
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    28
    Cok sinir bozucu bir durum gecmiş olsun
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
    Bunu beğendi. Cideli_37 bunu beğendi.
  3. dadaş34

    dadaş34
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.523
    Beğenileri:
    6.757
    Ödül Puanları:
    113
    kardeşim geçmiş olsun sen sıkma canını fazlasıyla çıkar bunu yapandan kimsenın ahı kımsede kalmaz allahın adaletı buyuktur arabadan hayır görmez
     
    ahmet6334 ve Cideli_37 bunu beğendi.
  4. ahmet6334

    ahmet6334
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    806
    Beğenileri:
    924
    Ödül Puanları:
    93
    Memlekette serefsız haysıyetsız 3 kuruşluk seye tenezür edenler hala malesef Allah islah etsin....
     
    Mobil sürüm kullanılarak gönderildi
    Bunu beğendi. Cideli_37 bunu beğendi.
  5. Fdu49fr

    Fdu49fr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    18
    allah sabır versin cok sinir bozucu bi durum
     
    Bunu beğendi. Cideli_37 bunu beğendi.
  6. eserbaba

    eserbaba
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    859
    Beğenileri:
    537
    Ödül Puanları:
    93
    adam neyi sökmüş yaa. arıza herif
     
    Bunu beğendi. Cideli_37 bunu beğendi.
  7. Negatif

    Negatif
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    110
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    43
    çok geçmiş olsun kardeşim allah daha büyük kaza bela vermesin ama gerçekten sinir bozucu bi durum inş.bir daha bu ve bunun benzeri olaylar yaşamaman dileğiyle...
     
    Bunu beğendi. Cideli_37 bunu beğendi.
  8. bora55

    bora55
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.887
    Beğenileri:
    962
    Ödül Puanları:
    113
    Vay öküz...
     
    Bunu beğendi. Cideli_37 bunu beğendi.
  9. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.751
    Beğenileri:
    5.677
    Ödül Puanları:
    113
    benımde sipopları çalmışlar cocukların işidir.ya da leonu olup kapağı düşmüşse yoldan gecen birinden alayım demiş :) gecmiş olsun istanbulda yaşamak boyle bişi işte taşı toprağı altın mubarek :) takma kafana gecmiş olsun
     
    Bunu beğendi. Cideli_37 bunu beğendi.
  10. goku

    goku
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.666
    Beğenileri:
    1.380
    Ödül Puanları:
    113
    geçmiş olsun, çok sinir bozucu
     
    Bunu beğendi. Cideli_37 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş