İlk Bakıma giricem neyle karsılasacıgımı bilemiyorum... | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

İlk Bakıma giricem neyle karsılasacıgımı bilemiyorum...

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında 34hv1022 tarafından paylaşıldı.

  1. 34hv1022

    34hv1022
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Sevgili scw üyeleri.. Aracım 7000 km ye geldi ve ay basında servise götürücem ancak neyle karsı karsıya oldugumu bilemiyorum.. yaptıgım arastırmalara göre filtreler, yag vs. degisimi olacakmıs.. oncelikle hangi yagı secmeliyim ikinci olarak bu bakım bana kac liraya maal olur..?
    Yorumlarınız icin simdiden tesekkürler..
     
  2. GÖKHAN ŞİMŞEK

    GÖKHAN ŞİMŞEK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    225
    Ödül Puanları:
    63
    şahan servisteki yağı koymak zorundasın zaten garanti için...serviste koydukları yağ da gayet iyidir için rahat olsun...
     
  3. platinne

    platinne
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    658
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    63
    Gökhan abi yağı götürmek zorunda değiliz diye biliyorum. Ben kendim alıp gittim 30.000 bakımına. Garantiyle alakalı herhangi bir sıkıntıdan bahsetmediler..
     
  4. drmvd

    drmvd
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    8
    4lt mobil 1 esp formula 5w30 motor yagını alıp goturebilirsiniz. yag filtresi ve hava filtresi de degisir. Polen filtresini degistirmek sart degil.
     
  5. bond0967

    bond0967
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Aracın eğer 1 yaşını doldurmadıysa 7k da bakıma gerek yok derler serviste çünki 15 k da bir bakıma girer bizim araçlar. 15 k bakım ücretide 300 tl civarı ama ufak miktarda değişiklikler gösterebilir servisten servise birde yetkili serviste uygun yağını herşeyini onlar kendileri koyarlar kafan rahat olsun. :)
     
  6. GÖKHAN ŞİMŞEK

    GÖKHAN ŞİMŞEK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    225
    Ödül Puanları:
    63
    çağrı bunu bilmiyordum???olabilir yani yağ ise yağ:)
     
  7. Badoo

    Badoo
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Aracim 8000de 6 aydir askerde oldugumdan garajda duruyor bakima goturmem gerekirmi 1 senesi agustosta doldu tavsiyeniz nedir
     
  8. YEKTA

    YEKTA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.736
    Beğenileri:
    2.404
    Ödül Puanları:
    113
    illaki götürmelisin bir kontrolden geçirsinler arabayı zaten askerde olmasaydında seneden dolayı ağustosta götürecektin ağustos olmadıda eylül oldu
     
  9. Badoo

    Badoo
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Gotursem iyi olur o zaman peki izmirde vosmer mi mbu mu hangisini tavsiye edersiniz bir bilginiz var mi?
     
  10. YEKTA

    YEKTA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.736
    Beğenileri:
    2.404
    Ödül Puanları:
    113
    hangisi yakınındaysa ona git
     

Sayfayı Paylaş