İddaa | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

İddaa

Konu, 'Görüş, İstek Ve Öneriler' kısmında ultraslanonur tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ultraslanonur

    ultraslanonur
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.106
    Beğenileri:
    119
    Ödül Puanları:
    63
    Site de acaba iddaa oynayan var mı yani varsa onun için ayrı bir başlık açsak da herkes birbirine tiyo fln verse iyi olmaz mı abiler?
     
  2. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.971
    Beğenileri:
    5.508
    Ödül Puanları:
    113
  3. ultraslanonur

    ultraslanonur
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.106
    Beğenileri:
    119
    Ödül Puanları:
    63
    af buyur abi anlamadım şimdi:)
     
  4. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.971
    Beğenileri:
    5.508
    Ödül Puanları:
    113
    af ne kelime kardeşim..yazı üzerini tıkla
     
  5. ultraslanonur

    ultraslanonur
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.106
    Beğenileri:
    119
    Ödül Puanları:
    63
    kusura bakma abı tmm yaptım gormemısım ben saolun
     
  6. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.971
    Beğenileri:
    5.508
    Ödül Puanları:
    113
    konuyu kilitliyorum
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş