Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

İbiza multimedia bilgi...

Konu, 'Müzik Ve Multimedya Sistemler' kısmında Fatihsg tarafından paylaşıldı.

  1. Fatihsg

    Fatihsg SCW Üyesi

    18
    13
    3
    Arkadaşlar oncelikle herkese merhaba. Nasip olursa cumartesi günü aracım multimedia sistemi taktiriyorum necvox dvn -p 1092 modeli bilgisi yada tecrübesi olan varsa ürünle ilgili yardimci olabilirmi şimdiden herkese teşekkürler. ..

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    ahmett879, murateren, ULU ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  2. ULU

    ULU V.İ.P Yetkili SCW Üyesi

    2.525
    2.655
    113
    hayırlı olsun, bendede var geri görüşten başka bi özellik pek kullanmıorum :)
     
  3. murateren

    murateren
    V.İ.P ÜYELİK

    1.225
    1.822
    113
    Uydu yayinlarini gündüz kusagi programlarini kacirmaz @ULU reyizz

    Burda Bitmez..
     
    Le10Aksaray, ULU, Fatihsg ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  4. ahmett879

    ahmett879 SCW Üyesi

    334
    253
    63
    Benimkini zaten biliyosun

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Bunu beğendi. Fatihsg bunu beğendi.
  5. Fatihsg

    Fatihsg SCW Üyesi

    18
    13
    3
    Eyvallah kardeşim biliyorum seninkini. Sen ne yaptın hallettim mi problemleri...

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  6. ahmett879

    ahmett879 SCW Üyesi

    334
    253
    63
    Toplattim hepsini sorunsuz şu an

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Bunu beğendi. Fatihsg bunu beğendi.
  7. ULU

    ULU V.İ.P Yetkili SCW Üyesi

    2.525
    2.655
    113
    LİG TV bile var abi :)
     
    Fatihsg ve Le10Aksaray bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş