İbiza için birkaç soru... | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

İbiza için birkaç soru...

Konu, 'Mk5 (2008+Günümüz)' kısmında kadircetinkaya tarafından paylaşıldı.

  1. kadircetinkaya

    kadircetinkaya
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Arkadaşlar merhaba,

    Seat İbiza 1.4 85 Hp Reference modeli aracımı alalı yaklaşık 5-6 ay oldu. Reference modeli olduğu için çelik jant pakete dahil değildi. Ancak çelik jant taktırmayı düşünüyorum. Bununla ilgili birkaç sorum olacak. İlki; Boavista 15' modelini düşünüyorum bunun için yakıt konusunda bir artma söz konusu olur mu? (Çelik jantın aracın yakıtını etkilediğini duydum.) İkincisi ise; Jant konusunda pek bilgili değilim. Boavista modeli duyduğum için bunu düşünüyorum sizin öneriniz var mı? 15" almayı düşünüyorum çünkü yakıt konusunda performansı kaybetmemem lazım. Üçüncüsü ise; Vag com denen şeyle benim aracımda açtıracak özellik var mı?

    Şimdiden teşekkür ederim.
     
  2. yagami

    yagami
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    125
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Bence 15 takıcaksan hiç boş yere takma.Ben 17" taktım,zaten olmayan performanstan da fazla birşey kaybetmedim.Bana sorarsan güzel bi görüntü istiyorsan en az bi 16" takmalısın.Kendi fikrim bu yönde :) Bu arada vag konusunda bizim araçta da açılan özellikler varmış.Avrupa yakasında bulabilirsek yaptırıcam
     
  3. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    4.805
    Beğenileri:
    3.977
    Ödül Puanları:
    113
    15" jantla standart çıkan modeli var ibizanın
    yakıt israfıda, performans kaybıda olur.. ama sen hissedemezsin bile.. o kadar küçük olur çünkü..

    vag-Com la muhakkak açılıp kapanacak bi şeyler vardır ama araştırmak lazım.. :eek:key:
     
  4. kadircetinkaya

    kadircetinkaya
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    İzmir'de oturuyorum ben. Elbet burada da vardır. Sen bir bak Avrupa yakasına eğer bir şeyler bulursan yaz bana da :)
    Bu arada neden zaten olmayan performans diyorsun, gayet iyi değil mi motor gücüne göre?
     
  5. kadircetinkaya

    kadircetinkaya
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    O kadar küçük olacaksa 16" de olabilir. Model olarak önerin var mı?

    Forumda araştırdım baya ama bulamadım bir şey :)
     
  6. yagami

    yagami
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    125
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Hocam aracimdan cok memnunum o ayri bir konu.ayni sinifta ki ikameleri sayilabilecek (punto,207,c3 ) gibi araclarla karsilastirmam bile.ancak daha performansli araclara bindigim icin 1.4 85 ps motordan fazla bir performans beklenmez.olmayan performanstan kastim budur :)
     

Sayfayı Paylaş