İbiza Fr tampona lip uygulaması nasıl yapılmalı. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

İbiza Fr tampona lip uygulaması nasıl yapılmalı.

Konu, 'Mk4 (2002-2008)' kısmında setnogrom tarafından paylaşıldı.

  1. setnogrom

    setnogrom
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.745
    Beğenileri:
    419
    Ödül Puanları:
    83
    Merhaba arkadaşlar birkaç gündür ortalıkta yokum fakat biraz tatil birazda araçla ilgileniyorum.Ön tamponu fr tampona çeviriyorum ve lip uygulamasını yaptıran varmı?Varsa nasıl yaptırdınız?Forumda aradım ama bulamadım sanki bir yerde okumuş gibiyim.
    Tampon ve lip aşağıdaki gibidir ve temsili resimdir?Şimdiden teşekkür ederim.

    xx

    [​IMG]
     
  2. aybarsdnr

    aybarsdnr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.684
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    48
    serviste 75 yada 80 tl lip in fiyatı.orada da takarlar zaten
     
  3. Punisherkp

    Punisherkp
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.315
    Beğenileri:
    99
    Ödül Puanları:
    48
    oncelikle parcayi servisten temin ediyoruz 70 tl fiyati :) sonra ister serviste istersen kendinde takabilirsin eline delici birsey aliyorsun bu lipin ortada 2 tane gecmeli kafasi war onlari tamponda isaretliyorsun ve merkezden deliyorsun sonra kesin birsey ile o deligi biraz buyutuyorsun ama fazla kacirma cunki iterek oturtucaksin yerine sonra bu islem bittikten sonra yanlara dogru vida yerlerinden kastirarak vidaliyorsun tampona kesnin yapicaksan yaninda kesin bir arkadasin olsun tutmasi lazim gerci lift olan bir yerde yaparsan sana cok daha kolay olur ben serviste taktirmistim hussayin abi sag olsun o kendi takti ben izledim sana anlatiyorum izlediklerimi :)
     
  4. setnogrom

    setnogrom
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.745
    Beğenileri:
    419
    Ödül Puanları:
    83
    Tampon boyandı ızgaralar vs takıldı ama araca taktırmadım takmadan önce lipi taksam daha kolay olur gibime geliyor.Lipi zaten aldım ben kendimde yaparım ama herhangibir işlem yada kolaylık varsa öğrenmek lazım.Tamponu takmadan lipi monte etsem daha ii olur gibi geliyor sizce?Birde App plaka lazım olacak mümkünse mühürlü plaka :DTavsiye verirseniz.

    xx
     
  5. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    cenk guzel anlatmıs,hazır takılmamısken aynen dedıgı gıbı yapabılırsın el yatkınlıgı varsa yanına bırını alıp yapman en fazla yarım saatını alır
     
  6. setnogrom

    setnogrom
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.745
    Beğenileri:
    419
    Ödül Puanları:
    83
    O zaman yarın işlemi yapayım fotoğraflarınıda çekip anlatımlı yayınlarım.Tşkler ama app plakada yaptıracağım varmı yardım edecek :(

    xx
     
  7. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    plaka plakadır ya bosver app sını flan:)
     
  8. setnogrom

    setnogrom
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.745
    Beğenileri:
    419
    Ödül Puanları:
    83
    Tabi sen plakaların halini görmedin hele arka plaka delik deşik:D ki çok kalın karakterli app yaptırmayacağım orjinal karaktere yakın olacak zaten şimdilik öne takacağım arkaya cupra tampon almadan yeni plakaya gerek yok:)

    xx
     
  9. eengineer

    eengineer
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    579
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    43
    Bu lip sitede pekçok arabada var, Rızada da var... takılması problemsiz, ama kesilmesi ısıtılması filan gerekebiliyormuş, ibiza için dizayn edilmemiş olmasından dolayı...
     

Sayfayı Paylaş