• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Işık sorunu

CUPRA BOCANEGRA

Kayıtlı Üye
Katılım
10 May 2011
Mesajlar
625
Beğeniler
249
Yaş
27
#1
image.jpg merhaba arkadaşlar vitesin ışıkları yanmıyo karanlıkta ışıkları yanarya hani P R N D S bunların hiçbirinin ışığı yanmıyo gece hangi vitese taktığımı göremiyorum ekrandan bakıyorum hangi vitese taktım diye diğer herşeyin lambası yanıyo bi onlar yanmıyo sorun nedir bilen var mı şimdiden teşekkürler
Sanırım iki tane konu açıldı niye öyle bişe oldu anlamadım ama ben iki tane konu açmadım kusura bakmayın
 

KİREÇ

Trakya Bölge Sorumlusu
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
6,805
Beğeniler
5,684
Yaş
36
#2
diğer konunu siliyorum kardeşim..
bu ışık sorunu bi arkadaşımda oldu geçen gün 2012 leon tdi yanlış hatırlamıyorsam 300 yada 600 gibi bi rakam çıkarmış servis
 

CUPRA BOCANEGRA

Kayıtlı Üye
Katılım
10 May 2011
Mesajlar
625
Beğeniler
249
Yaş
27
#4
Tekrar merhaba arkadaşlar sorun için servise götürdüm soket çıkmış ve kırılmış (buraya hiç bi şekilde darbe felan gelmedi) garanti kapsamına girmiyomuş bu yüzdende soketleri izolasyon bantı ile bantlamışlar bu şekilde hiç bi sorun olmaz dendi servise dün sabah verip akşam aldım bugün lamba gene yanmıyo parçanın fiyatıda 1.900 tl miydi neydi şimdi bu durumda benim ne yapmam lazım cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
 

bora55

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,933
Beğeniler
992
Yaş
36
#5
kibar bi beyfendisin heralde hocam :) kavgacı biri olsa ağzından girer burnundan çıkar o servise o soketi yaptırırdı sanırım.
benim anlamadığım bu garanti ne zaman hangi durumda devreye girecek. adamlar her türlü çamura yatıyor.
görülmeyen bi yerde ki soketi siz nasıl kırabilirsiniz? nasıl bozabilirmişsiniz anlattılar mı olasılıkları.
şikayet edilebilecek biyer varsa şikayet etseniz ya.
 

#ismail

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
6,378
Beğeniler
2,529
Yaş
38
#6
geçmiş olsun.
neden garanti dışı oluyormuş anlamadım. sebeb neymiş?
o soket nerede bulunuyor? ayak altında mı?
2 aylık bir araba daha bu...resmen saçmalamışlar
 

bora55

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,933
Beğeniler
992
Yaş
36
#7
belki de onlar kırdı soketi, orayı açarken? sizin üstünüze atıyorlar belkide...
siz nasıl kırabilirsiniz?
böyle kolay kırılan birşeyse kronik bir hata var demek.
hayır az parada dememişler 1900 ne demek yav...
 

CUPRA BOCANEGRA

Kayıtlı Üye
Katılım
10 May 2011
Mesajlar
625
Beğeniler
249
Yaş
27
#8
Cevaplarınız için teşekkürler soket vites kutusundaymış P ile R arasındaki boşluktaymış kırılma sebebi olarak buraya ya sert bi darbe geldi yada sert çukura girdiniz öyle kırılmıştır dedi öyle söyleyince bende sert çıktım sonra hem alttan almaya başladı araba bizim arabamız yapılsa niye yaptırmayım bende çok üzüldüm falan filan bakalım pazartesi tekrar randevu alıp götürücem ne diyecekler bide şeydedi şimdiye kadar sattıkları hiçbi golf 7 de böyle bişeyle karşılaşmamışlar o yüzden benden kaynaklıymış
 

bora55

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,933
Beğeniler
992
Yaş
36
#9
hocam akıl verme gibi olmasın ama biz bize fikir jimnastiği yapalım.
birincisi : bu soket vites kutusunun içinde ise, nasıl olurda dışarıdan sert bir darbe ile bu kırılır?
hadi kırıldı diyelim, içerideki soketi kıracak şekilde olan sert bir darbe neden dışarıda bulunan vites kısmına zarar vermiyor?
ikincisi ; hızlı bir şekilde giderken sert bir şekilde çukura düşüp , bunun neticesinde bu soket kırılıyorsa neden o derece sert çukura girmek lastiklerde balon yapmıyor yada neden jantlar eğilmiyor, neden akslar , rot başları yada ön takım hasar almıyor? sonuçta sert bir şekilde çukura girdiysek bu kısımlarda zarar görebilir.
arabanın her bir noktası bu şiddetleri kaldırıyor da , her bir noktası çok sağlam da bir tek o nokta mı bu kadar basit kırılıyor.
hocam ne derlerse deyin kabul etmeyin.
bu kadarda olmaz arkadaş, nerede ise bir ev parası verip araç alıyorsunuz ama ilk sorunda bu hata sizin yapacak birşey yok diyorlar.
belki de hatanın ne olduğuna bakmak için vites kutusunu açarken soketi onlar kırdı?
belki de araç fabrikadan çıkarken orası arızalı çıktı.
bence hiç tatmin edici açıklama yapmamışlar.
hani ortada bişe olurda üstüne basarsın kırarsın gam yemezsinde bu ne arkadaş , görmediğimiz yerdeki hatta darbenin kolay kolay gelemiyeceği yerdeki şeyin kırılmasını size ait olduğunu söylemeleri pek saçma...
 

Emin5406

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
32
Beğeniler
22
Yaş
25
#10
hocam akıl verme gibi olmasın ama biz bize fikir jimnastiği yapalım.
birincisi : bu soket vites kutusunun içinde ise, nasıl olurda dışarıdan sert bir darbe ile bu kırılır?
hadi kırıldı diyelim, içerideki soketi kıracak şekilde olan sert bir darbe neden dışarıda bulunan vites kısmına zarar vermiyor?
ikincisi ; hızlı bir şekilde giderken sert bir şekilde çukura düşüp , bunun neticesinde bu soket kırılıyorsa neden o derece sert çukura girmek lastiklerde balon yapmıyor yada neden jantlar eğilmiyor, neden akslar , rot başları yada ön takım hasar almıyor? sonuçta sert bir şekilde çukura girdiysek bu kısımlarda zarar görebilir.
arabanın her bir noktası bu şiddetleri kaldırıyor da , her bir noktası çok sağlam da bir tek o nokta mı bu kadar basit kırılıyor.
hocam ne derlerse deyin kabul etmeyin.
bu kadarda olmaz arkadaş, nerede ise bir ev parası verip araç alıyorsunuz ama ilk sorunda bu hata sizin yapacak birşey yok diyorlar.
belki de hatanın ne olduğuna bakmak için vites kutusunu açarken soketi onlar kırdı?
belki de araç fabrikadan çıkarken orası arızalı çıktı.
bence hiç tatmin edici açıklama yapmamışlar.
hani ortada bişe olurda üstüne basarsın kırarsın gam yemezsinde bu ne arkadaş , görmediğimiz yerdeki hatta darbenin kolay kolay gelemiyeceği yerdeki şeyin kırılmasını size ait olduğunu söylemeleri pek saçma...

Kesinlikle kardeşim çok haklısın, gerekirse anahtarı fırlatıp çık oradan. Resmen göz göre göre insan kazıklıyorlar.

Önceki arabam 2008 model toyota corollaydı 2. el almıştım, 1.4 dizeldi otomatik vitesti ve yokuşta durunca kalkmıyordu birdaha. servise götürdüm bu modellerde böyle kasa çekmiyor baskı balatadanda olablr ama kesin değil dediler. Açtım ağzımı yumdum gözümü servisi birbirine kattım koskoca toyota ne demek yokuşta kalır çıkmaz vs sizi şikayet edicem basını arıcam vs dedim. Aracımı evin önünden çekici ile kendileri çekip aldılar beş kuruş ödemeden sorunu hallettiler. Bunu toyota bile yapıyorsa Doğuş oto yapar yani.
 
Üst Alt