Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

HON Heroes Of Newerth

Konu, 'Online Oyun' kısmında Umut Girit tarafından paylaşıldı.

  1. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    http://heroesofnewerth.com/ Bu oyunu oynayan arkadaşlar var mı? Varsa neden bana haber vermiyor da birlikte oynayalım yoksa neden yüklemiyor ki oynamayalım :D
    Tamamen Warcraft gibi bir oyun. Siteden yüklüyorsunuz üye oluyorsunuz ve oyuna hazırsınız.
    Ayrıca sohbetlerinide buradan yapabiliriz ;)

    Oyundaki Nickim: UEmduat
     
  2. dgkndmrr

    dgkndmrr SCW Üyesi

    3.523
    584
    113
    ya bu oyun çok güzell :) araba yarışı dimi :) puhaha
     
  3. mredkts

    mredkts SCW Üyesi

    222
    6
    18
    güzel bi oyuna benziyo, üye oldum oyunu yüklüyorum
     
  4. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    Hızlı hızlı yükleyin millet ben bağımlısı oldum :D :eek:
     
  5. dgkndmrr

    dgkndmrr SCW Üyesi

    3.523
    584
    113
    Konusu nedir çok pardon :)
     
  6. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    Warcraft ı ve Dota yı biliyorsan onlar ile aynı.
     
  7. mredkts

    mredkts SCW Üyesi

    222
    6
    18
    yüklendi update'i varmış onu yapıyo şu an yalnız yardımın gerekebilir:)
     
  8. AlperMertKocak

    AlperMertKocak SCW Üyesi

    927
    223
    43
    dotayla aynıysa league of legends (lol) :D eu west AmKocak beklerim :D
     
  9. Çağlar Uluçay

    Çağlar Uluçay SCW Üyesi

    397
    62
    28
    umut bu kadar sarmış olamazsın :D rahatsızmısın olm ?? sureklı msjlar cekıosun fılan :D umranıyeye gelıcem senın ıcın endişelenmeye başladım :(
     
  10. AlperMertKocak

    AlperMertKocak SCW Üyesi

    927
    223
    43
    vallahi karşılaştırmmasına baktımda hon çok karışık geldi lol çok basit güzelliğini bilememde lol un oynanabiliriliği daha kolay ayrıca lol de bi oyun daha kısa sürüyordur büyük ihtimal :D
     

Sayfayı Paylaş