hidrolik ekleme | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

hidrolik ekleme

Konu, 'Cordoba' kısmında ulas18 tarafından paylaşıldı.

  1. ulas18

    ulas18
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    8
    Arkadaşlar günaydın;

    2006 seat cordobamın direksiyonunda sertleşme var.fakat direksiyon hidroliği nerden tamamlanır bulamadım.bileniniz varmı acaba
     
  2. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.773
    Beğenileri:
    5.379
    Ödül Puanları:
    113
    hangi yağ olduğunu biliyormusunuz,sl yağ tipide olabilir bi ustaya danışın..direksiyon işareti olan bir kapak olması gerekli yağ eklemek için
     
  3. adders

    adders
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    147
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    lastiklerini kontrol ettin mi hidrolik öyle eksilmez. eksildiyse kaçağına felan baktır. bizide bilgilendir merak ettim tecrübe olur
     
  4. Agave

    Agave
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    350
    Beğenileri:
    153
    Ödül Puanları:
    43
    TFT 2 olması lazım adı.
    Benzin istasyonlarında vardır. Kendiniz ekleyebilirsiniz. Az bir haznesi var zaten. Farkına varmadan fazla koyarsanız da araç kendi kendine fazlalık yagı atacaktır. Bu da araba park halindeyken yag sızdırmış gibi bir görünüme sebep olabilir ( asfaltta birkaç damla yag birikintisi gibi ). Bu sizi korkutmasın. Geçmiş olsun.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  5. #ismail

    #ismail
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.096
    Beğenileri:
    1.937
    Ödül Puanları:
    113
    Direksiyon hidroliği kolay kolay azalmaz... baktırmakta fayda var.
     
  6. acarred

    acarred
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    8
    Alt ve Üst Merkezi kontrol ettir kaçaklar genelde burdan oluyor.
     
  7. ulas18

    ulas18
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    8
    Arkadaşlar hidrolik haznesi akünün altında tek çareniz aküyü sökmek.Çok zor değil ben yaptım herhangi bir sorun olmadı.Önce hava filtresini kutusuyla beraber sökerseniz daha zahmatsiz oluyor.Arızaya gelince keçeler kaçırıyor büyük ihtimalle.350 tl masraf çıkıyor bir süre daha ekleyerek binicem mecburen.Hidrolik konusuna gelince orjinalini aldım rengi yeşil hidroliğin sakın kırmızı koymayın problem yapıyormuş.800 ml beyaz bir kutusu var 25 tl fiyatı.inşallah ihtiyacınız olmaz ama bilginiz olsun dedim.
     
  8. gncfb22

    gncfb22
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    bendede sertleşme oluyodu hemde fena halde oluyodu aküden kaynaklıymış değiştikten sonra düzeldi. şimdide direksiyonu dururken çevirdiğimde özellikle sola çevirdiğimde gıcırtı sesi geliyo fena halde acaba yine hidrolikten mi kaynaklıdır
     
  9. ulas18

    ulas18
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    8
    Arkadaşlar olayı hallettik.direksiyon kutusunun keçe ve lastikleri değişti,rot başları değişti,körükler değişti,yağ ve filtre değişti eee doğal olarak artık direksiyonda değişti sanki sıfır araç kullanıyormuş hissi aldım bir an.ama ustalar direksiyon kutusu tamirinde süperler ankarada ihtiyaç olursa adres veririm çok temiz çalışıyorlar.hıııı birde tüm masraflar 650 tl.
     
  10. yukcell88

    yukcell88
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.521
    Beğenileri:
    551
    Ödül Puanları:
    113
    Öfff 650 TL direksiyon kutusu tamiri mi? Çok pahalı olmamış mı yahu?
     

Sayfayı Paylaş