Herkese selam | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Herkese selam

FRTVATANSEVER

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Ara 2010
Mesajlar
66
Beğeniler
0
Yaş
32
#1
Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar,31000 tl ye 2010 model 28000km de 1,4 tsi referance aldım ve artık bende bi leon kullanıcısı oldum,aracın fiyatı normalmidir?fikrinizi almak istedim
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Beğeniler
54
Yaş
35
#2
Hoşgeldin :)

Model km çok iyi referance olması fiyatta etkili ama 31 bence gayet iyi bir fiyat.
 

Lejyoner

Administrator
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
9,015
Beğeniler
6,456
Yaş
40
#3
Öncelikle kendimizi üyeler bölümünde tanıtalım Fırat,daha sonra bu konuları paylaşırız,yinede hoşgeldin.
 

FRTVATANSEVER

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Ara 2010
Mesajlar
66
Beğeniler
0
Yaş
32
#4
Abi nasıl tanıtıcam peki ben ilk kez forum kullanıorum yardımcı olursan sevinirim
 

Lejyoner

Administrator
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
9,015
Beğeniler
6,456
Yaş
40
#5
Üyelerimiz bu linke tıklayıp aynı açtığın konu gibi bir konu acıp kendinizi kısaca tanıtmanız yeterli..
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Beğeniler
525
Yaş
26
#8
km iyimiş
fiyatta erhan abinin dedigi gibi referance olması etkili

güle güle kullanın :)
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#9
Aracınız hayırlı olsun fiyat normal fakat çok makul değil zaten almışsınız aracı sanırım bunla canınızı boşuna sıkmayın...:eek:key: