herkese selam eski dostlar... | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

herkese selam eski dostlar...

Konu, 'Sohbet' kısmında joker_dd tarafından paylaşıldı.

  1. joker_dd

    joker_dd SCW Üyesi

    325
    1
    18
    arkadaslar askerden geldigimden beri islerimdeki yogunluktan hic takip edemedim forumu...ramazanin gelmesiyle biraz sakinlestide tekrar zaman bulabildim.herkese merhaba...unutmamissinizdir beni ins :)
     
  2. kfy

    kfy
    Administrator

    12.672
    5.314
    113
    kardeşim hoşgeldin...senin gibi dost canlısını unutmak mümkünmü
     
  3. joker_dd

    joker_dd SCW Üyesi

    325
    1
    18
    eyvallah Cezmi abim benim sizlerde hic unutulmadiniz zaten...
     
  4. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    Askerden ve tekrar hoşgeldin
     
  5. plajhavlusu

    plajhavlusu SCW Üyesi

    3.140
    205
    63
    arkadası tanıyabılen varmı n:p:p:p
     
  6. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    doğuş hoşgeldin, daha ne zaman geldin de arabanı değiştirdin anlamadım bu ne hız? sen askere giderken clk almıştın şimdi 3 coupe diyosun:D:D
     
  7. joker_dd

    joker_dd SCW Üyesi

    325
    1
    18
    taniyamayan varsa tanisiriz abi :)
     
  8. joker_dd

    joker_dd SCW Üyesi

    325
    1
    18
    abi hiz lazim ya daha genciz...clk guseldi de 3 senedir tanidigim gordugum hastasi oldugum bi tanidigimin arabasi satiliga cikinca pabucu dama atildi...
     
  9. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    hatirladim valla zorda olsa :)

    olur mu oyle sey


    kardesim hosgeldin tekrar
     
  10. 06 levent 534

    06 levent 534
    Administrator

    8.966
    1.173
    113
    hoşgeldin tekrardan
     

Sayfayı Paylaş