GReddy Catback 1.4 TSI.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

GReddy Catback 1.4 TSI..

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    Greddy egzost fiyatı aldım bugün ama Greddy egzostları hakkında hiç bi bilgim yok..
    'netten biraz bakındım 1.4 TSI için bulamadım..konuştuğum yer de VW 2.0T'ler olduğunu söylemişti boruları 50'likmiş o nedenle bana da mantıklı geldi..araştırırken bi VW sitesinde kullanan sadece birini buldum..1.4 TSI'da sesi hakkında hiç bi fikrim yok..egzostun bi çok markadan daha hafif ve daha çok performansa yönelik olduğunu söylemişti fiyat aldığım yer..amacım saçma sapan börül börül bağaran egzost değil hoş sportif bi ses ve performans artışı..

    1.4 TSI'da Greddy egzost kullanan biri ya da çevrinizden birileri var mı. ??

    teşekkür ederim..
     
  2. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    hıc duymadım ama su var 2.0 larda mı 50 lıkmıs borular yoksa tsı ıcın mı 50 lık yapmıslar yawru ?
    tsı konusunda SS gayet tatmınkar ve guzel sesı solugu onu kesın bılyorum
     
  3. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    hayır yavru 2.0T'ler için 50'lik hazırlamışlar..benim kafamdaki ve SS'in ölçüyle aynı o nedenle adamın TSI'da da oluyo demesi mantıklı geldi..
    diğer çözümse SS son susturucu alıp kalanı custom 50'lik borularla halletmek zaten Can'ım..
    ama Greddy, Borla vs. onları da merak ediyorum..
     
  4. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    50 lık 2.0 t ıcın cok az geldı bana ama bzımkısı tsı konusu o yogunlasalım :) ben sana b yerımı yırttım 51 lık duz boru sonuna SS susturucu dıye:) arayada ufak b susturucu guzel olur.kasma olm bu kadar o mu olsun su mu olsun dıye dınle benı yazılımı da b elden gecırır barbaros abi pasa pasa bınersın:)
     
  5. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    :eek:key:
     
  6. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    o zaten bi seçenekti başından beri Can'ım.. :)
     
  7. mfb

    mfb
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.332
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    38
    yeter artık birader bıktık senin bu eksoz muhabettlerinden artık yahu yaptıracaksan yaptır sende kurtul forumda kurtulsun:p:p:D:D
     
  8. fnasif

    fnasif
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.483
    Beğenileri:
    284
    Ödül Puanları:
    83
    bu egsoz işi tamam iyi hoş ama muayenede falan baş ağrıtacaksa hiç girmeye gerek yok fikrindeyim. Başımı ağrıtmayacak uygun fiyatlı bir çözüme ve sağlam bir uygulamaya her daim varım. SS fiyatıyla kaybediyor, alt tarafı bi kazan ve izolasyona bi dünya para vermek çok gereksiz. Şunun şurasında sacı büküp kaynatacan içine gerekli düzenekte izolasyon basacan gerisini de paslanmaz çelik borudan çekecen ömürlük olacak ama buna harcayacağın para da en fazla 600tl yi geçmeyecek olması lazım. SS bu kriteri sağlayamıyor malesef.
     
  9. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.834
    Beğenileri:
    2.545
    Ödül Puanları:
    113
    Komple egzozmu yaptıracaksın Yiğit? Borular felan demişsinde_?
     
  10. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    bla bla blaaa.. :D :D

    Faruk abim bi markanın susturucusunu almadan muhtemelen yapılan her değişim sanayi tip egzosta benzeyecek..
    borular vs. ayarlanır doğal olarak ama susturucu ve çıkardığı ses önemli..öbür türlü kafa şişirecek..gerçi trafikteki egzostlu arabaları gördükçe egzostu düz boruyla direkt kapının altından vermeyi düşünüyorum.. :D :D :D

    Serbay abi TSI için markaların kat. sonrası yani yarıdan sonrası catback denilen şekilde var zaten piyasada..
    mesela Greddy'nin 1.4TSI'a da olur dediği egzost aşağıda..ilginç olan tarafı susturucusu geride anladığım kadarıyla stock orta susturucuya gelen alanda sonda değil..

    [​IMG]
     

Sayfayı Paylaş