Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Gps sistemi hk.

Konu, 'Teknik Döküman ve Arşivler' kısmında RickPierOneiL tarafından paylaşıldı.

  1. RickPierOneiL

    RickPierOneiL SCW Üyesi

    465
    215
    43
    Merhaba,
    Yeni bi araç aldım i30.fakat eski sahipleri araca GPS takmışlar.benimde haberim yoktu adamlar beni arayıp GPS'in sökülmesini ve onlara geri göndermemi istediler.Bende biraz caz yaptım kendilerine tartıştık felan şimdi ben uyuz oldum bu gpsyi söktürmem lazım herife hangi firmanın taktığını soruyorum söylemiyor.bunu söktürebileceğim bir yer var mı bildiğiniz ? Yönlendirirseniz sevinirim.
     
  2. static-x

    static-x SCW Üyesi

    529
    304
    63
    usta brak gelip kendileri soksun veya soktursun, sen nie ugrasacaksinki seni ilgilendirmez o konu bence. Arabayi verirlerken gozlerini acsaymislar ama degil mi :) benim sahsi fikrim hic ugrasma bence, kime gps lazimsa gelsin alsin de ;)
     
    Bunu beğendi. 2 kişi bunu beğendi.
  3. sinceler

    sinceler SCW Üyesi

    1.049
    304
    83
    bencede isteyen gelsin söktürsün...
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  4. guner79

    guner79 Misafir

    Bence hiç muatap olma bu işin altında başka şeyler çıkmasın dikkatli ol derim.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  5. mooncrown

    mooncrown SCW Üyesi

    147
    40
    28
    Üstünde bir numara olması gerek var ise o numara ile bir sorgulatın. Arvento var TR de bilinen GPS sistemleri yapan. Bizde firma olarak onlarla çalışıyoruz. Yalnız sökülürken dikkat edilmesi gereken şeyler var bir bilen ile bu işi yapmanızı öneririm. Üstünde kalması da pek iyi olmaz data hattı iptal edilmemişse sizi izleyebilirler.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  6. RickPierOneiL

    RickPierOneiL SCW Üyesi

    465
    215
    43
    adamların beni izlemesi sinir bozucu o yüzden söktürüp atcam.
     
  7. sermet34

    sermet34 SCW Üyesi

    118
    53
    28
    Bencede söktür fakat atma.. Yakınsan eğer.. Hadımköyde bir yer var.. TETAŞ diye.. orada sköüp takıyorlar.. Büyük bi firma..
    Söktürdükten sonrada adamı ara cıhazını söktürdüm masrafını verırsen bende cihazını sana veririm de... Yok der istemiyorum derse koy bı taşın üstüne vur bi çekiç denize at gitsin :D
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  8. RickPierOneiL

    RickPierOneiL SCW Üyesi

    465
    215
    43
    aynen bende onu düşünüyordum hacı adamla görüştüm adam zaten gönder bana diyor eşinin arabasına taktırıyormuş adamdaki mantığa bak parasını gönderecek bende ona gönderecem.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  9. serkanleon

    serkanleon SCW Üyesi

    22
    4
    3
    bu işte bi katakulli olabilir. aman dikkat
     
  10. sermet34

    sermet34 SCW Üyesi

    118
    53
    28
    Sen bence sök GPS 'ı parasını boşver..

    Adamda kötü niyet oldugunu sanmam.. Kötü nıyet olsa GPS var demez.. Gelırler aracı bulurlar alıp gotururler yada bir parcasını calıp götürürler (ALLAH korusun) .. Oyuzden adam söylediklerinde samimi geldi bana..

    Bıldıgım kadarıyla arka cam bölgesinde yada ön camda sıyah bı kutu şeklinde oluyor.. Kablolu olanları var kablosuz olanları var.. Yanı kendın bıle sokebılırsın belki..

    Bızım bi abi vardı sırket arabasında bulunan GPS'ın kablosunu takıp edılmemek ıcın kesmıstı.. İşede yaramıstı.Sonra işten kovulmuştu.. Baya etkili bi cihaz yani :D ama elektrıksel bır problem yaşanabilir..

    Aldığın araç kiralık yada şirket aracı olabilir kuvvetli ihtimalle.. Yoksa kimse şahsi arabasına gidip takip cihaz taktırmaz kolay kolay :D Ferrai falan değilse.. Taktırırsada montaj parasını düşünmez gelir senden geri alır..

    İnternetten Araç Güvenlik firmalarını araştır telefonla bilgi al derim.. Bu firmayı arayabilirsin bence...

    Belki yardımcı olurlar.. Yeride Maslaktaymış..

    İletişim | Araç Takip | Araç Takip Sistemleri
     

Sayfayı Paylaş