Görülmez Kaza | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Görülmez Kaza

Konu, 'Leon' kısmında profescobar tarafından paylaşıldı.

  1. profescobar

    profescobar SCW Üyesi

    422
    242
    43
    Arkadaşlar günaydın,

    Sabah işe giderken emekli bir amcanın görmemesi nedeniyle sol taraftan öpüldük :)

    1.jpg 2.jpg
     
  2. eserbaba

    eserbaba SCW Üyesi

    807
    502
    93
    geçmiş olsun kardeşim. oda nasıl görmemiş valla seni anlamadım:) fazla bişey yok gibi ama allahtan.
     
    varidat ve profescobar bunu beğendi.
  3. KırmızıŞeytan

    KırmızıŞeytan SCW Üyesi

    92
    71
    18
    Amcanın gözler gitmiş.. Türkiye'de ehliyeti 1 kere alıp sonra 100 yaşına kadar acaba görüyor mu ayağı kolu var mı diye bakan yokki...
     
    Cordoba 34, KİREÇ, kfy ve 3 kişi daha bunu beğendi.
  4. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    8.186
    5.956
    113
    Çok geçmiş olsun arkadaşım umarım fazla birşey yoktur araçta
     
    Bunu beğendi. profescobar bunu beğendi.
  5. CUPRA BOCANEGRA

    CUPRA BOCANEGRA SCW Üyesi

    555
    208
    43
    Geçmiş olsun maalesef bunun gibiler çok
     
    Bunu beğendi. profescobar bunu beğendi.
  6. altıpatlar

    altıpatlar SCW Üyesi

    11.344
    2.113
    113
    geçmiş olsun...
     
    Bunu beğendi. profescobar bunu beğendi.
  7. profescobar

    profescobar SCW Üyesi

    422
    242
    43
    Sağolun arkadaşlar. Farın kenarı kırıldı birde sis farıyla sol çamurluk o kadar. Tamda aracı satmayı planlıyordum. Şimdi tramerde hasar kaydı çıkacak ona canım sıkıldı biraz. Ama ne yapalım sağlık olsun.
     
    Bunu beğendi. KİREÇ bunu beğendi.
  8. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    8.186
    5.956
    113
    Olsun sonuçta hasar resmi var aracın takla atmadı ya gerçek alıcı ise sıkıntı olmaz
     
    Bunu beğendi. profescobar bunu beğendi.
  9. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    2.061
    1.717
    113
    geçmiş olsun karşılıklı anlaştıysanız sıkıntı olmaz
     
    Bunu beğendi. profescobar bunu beğendi.
  10. profescobar

    profescobar SCW Üyesi

    422
    242
    43
    Saolasın anlaştık adam kabul etti zaten görmedim diye.
     
    Bunu beğendi. seckin2001 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş