Golf 7 act egzoz | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Golf 7 act egzoz

Konu, 'Sohbet' kısmında CUPRA BOCANEGRA tarafından paylaşıldı.

  1. CUPRA BOCANEGRA

    CUPRA BOCANEGRA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    607
    Beğenileri:
    241
    Ödül Puanları:
    43
    merhaba arkadaşlar golf 7 act 1.4 140 hp dsg aracımın orta susturucu sunu iptal etmeyi düşünüyorum aklıma takılan bi kaç bişey var
    1-garantide sorun olurmu
    2-ortayı iptal edince vites geçişlerinde patırdarmı
    3-ortayı iptal edince act de bi sorun olur mu
    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
     
  2. Leonm@nia

    Leonm@nia
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.856
    Beğenileri:
    1.639
    Ödül Puanları:
    113
    Sevgili kardeşim sakın öyle bişey yapma... Garanti tabiki bozulur... vites geçişlerinde ayağını gazdan çekince patırdar evet ama bir süre sonra sıkılırsın... Act ye zararı olurmu bilmem... Bence elleme...
     
    Bunu beğendi. CUPRA BOCANEGRA bunu beğendi.
  3. faw13

    faw13
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    621
    Beğenileri:
    371
    Ödül Puanları:
    63
    act ve start stop kıl sistemler, olmaz denir arıza yapacağı tutar, belli olmaz o iş, daha yeni teknolojiler :)
     
    Bunu beğendi. CUPRA BOCANEGRA bunu beğendi.
  4. BAH34

    BAH34
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    18
    Kardeşim daha önceki aracıma iptal işlemi bende yaptırdım garanti bozuldu tabikide fakat bosch car sevice gibi yerler pek bakmıyor ama oralarda yetkili servistir orjinal parça kullanır garantin bozulmaz illaki yaptırmak istiyorsan act yada herhangi bir yerinde bir problem yoktu fakat arıza ışığı arada sırada yanar sönerdi aracı satarken tekrar eski haline döndürdüm ve arıza ışığı problemi çözüldü hiç bir şey umrumda değil yaptırıcam diyorsan yaptır kardeşim ses güzel oluyor turboya yüksek devirlerde hava dolup vites geçişinde kompresöre binince patlama oluyor haberin olsun ;)
     
    CUPRA BOCANEGRA ve Leonm@nia bunu beğendi.
  5. nurettin.ugur.3956

    nurettin.ugur.3956
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    145
    Ödül Puanları:
    43
    Bildiğim net bişey var garantiden çıkarıyolar


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. CUPRA BOCANEGRA bunu beğendi.
  6. CUPRA BOCANEGRA

    CUPRA BOCANEGRA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    607
    Beğenileri:
    241
    Ödül Puanları:
    43
    Cevaplarınız için teşekkürler o zaman en iyisi bir sene sonra komple supersprint egzoz almak bide jantlarımı siyaha boyatmak istiyorum ve aracın dışındaki bazı plastik yerleride piano black kaplatcam bunlar bozar mı garantiyi bide cam filmi yaptırcam ama onu doğuşta yaptırmayı düşünüyorum sorun olmaz herhalde
     
  7. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.751
    Beğenileri:
    5.677
    Ödül Puanları:
    113
    yaparsan yetkili servisi unut gerci garantilide olsa bişi bulup kılıf uydurup cebındekı paranı alıyorlar her türlü :) ayrıca egsoz yasak cevirme olursa yanarsın :)
     
    Bunu beğendi. CUPRA BOCANEGRA bunu beğendi.
  8. CUPRA BOCANEGRA

    CUPRA BOCANEGRA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    607
    Beğenileri:
    241
    Ödül Puanları:
    43
    Cevabın için teşekkürler supersprint egzoza ceza yazamaz diye biliyorum onaylı olduğu için :)
     
  9. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.751
    Beğenileri:
    5.677
    Ödül Puanları:
    113
    polis dinlemiyor :D
     
    Bunu beğendi. CUPRA BOCANEGRA bunu beğendi.
  10. KİREÇ

    KİREÇ Trakya Bölge Sorumlusu

    Mesajlar:
    6.535
    Beğenileri:
    5.509
    Ödül Puanları:
    113
    ben yaziim de sen iptal et derler ...
     

Sayfayı Paylaş