Gizli koltuk kılıfı | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Gizli koltuk kılıfı

Konu, 'Araç Detaylı Temizlik ve Boya Koruma' kısmında silentstorm61 tarafından paylaşıldı.

  1. silentstorm61

    silentstorm61
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    43
    Arkadaşlar geçenlerde aracıma gizli koltuk kılıfı yaptırdım, gerçekten on numara bir olay, gizli koltuk kılıfı isminden de anlaşılacağı gibi koltuğunza kimyasal bir işlem uygulandıktan sonra koltuğunuz hem sıvı (kahve, kola vb.) ürünleri içine çekmiyor döküldüğü durumlarda ve aşınmasını geciktiriyor, tavsiye ederim...
     
  2. xartal

    xartal
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    516
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    güzel bi uygulamaymış ama bizim buralarda bulmak zor
     
  3. silentstorm61

    silentstorm61
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    43
    mesela kahvemi döküldü, kahve koltuğun üzerinde olduğu gibi kalıyor, selpakla çekiyosun oldu bitti :)
    bu arada yaptırmak isteyen olursa firma ismini msj atabilirim..
     
  4. DOUKAN

    DOUKAN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.410
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    48
    Belli bir zaman sonra etkisini kaybediyor diye duydum İnş. yanılmış olurum...
     
  5. aux

    aux
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.852
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    38
    koltuğa ve sağliğa zararlı olduğunu okumuştum nerde olduğunu hatirlamiyorum ama bulur bulmaz ekleyeceğim..
    güle güle kullanin yine de...
     
  6. silentstorm61

    silentstorm61
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    43
    yapan firma çok ciddi bir firma eğer öyle bir sıkıntısı olsaydı, zannetmiyorum kullanılacağını ama tabii bilmediğimiz şeylerde olabilir...
     
  7. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    gule gule kullan
    etkısını kaybetsın gıder bı daha yaptırırsın
    kac liralık bı uygulamaydı
     
  8. silentstorm61

    silentstorm61
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    43
    90 tl galiba
     
  9. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.834
    Beğenileri:
    2.545
    Ödül Puanları:
    113
    iç dış koruma sistemi atan firmalar bunu yapıyor, bende yaptırmıştım ama şunu söyleyeyim afedersin bi b.ka faydası yok. Bizzat sıfır arabaya uygulattırdım deri koltuk idi 4 ay sonra bi leke oluştu temizlettirdim ama istediğim gibi olmamıştı...
     
  10. can

    can
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.360
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    arabada bişey yenıp ıcılmedıgı ıcın yaptırmayada ıhtıyac duymadım hiç böyle birşeye.
     

Sayfayı Paylaş