Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Gene Fitil yalnız KAPUTA

Konu, 'Leon 5F (2013+)' kısmında Çöllü tarafından paylaşıldı.

  1. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Tatlı Sohbetler Arkadaşlar..

    Malumunuz dün yaptığım ayna kaplamalarım soğuğu yiyince hafiften kabardı.. buna dayanarak atacağını tahmin edip doğruca mustafa ustanın yanına vardım.. bana güzel işçiliği olan bir PianoBlackçi bulsun diye sağolsun İLHAN ustaya yönlendirdi Ayna kapaklarımı ve Cam çıtalarımı PianoBlack Boyatmaya karar verdim fakat havalar soğuk olduğundan önümüzdeki günlere ertelendi... derken fitilcinin yanından geçiyordum birden durdum göürnce hocam hoş geldin çay söyliyeyim, senin siparişlerden başımı kaşıyamıyorum dedi derken daha önce @leo54 ile tartıştığımız bir durum vardı bu fitillerden kaput yan kenar altına uygulasak nasıl olur diye bir deneyelim dedik sonuç şu oldu...

    yalıtım konusuna katkısı hiç yok diyemem fakat kaputa dokunduğunuzda çıkan ses bile değişti toklaştı ayrıca araç içine gelen seste de azalma var :eek:key:




    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Bunu beğendi. 4 kişi bunu beğendi.
  2. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Dewamı..


    Bu arada Akü kapağınıda göstermiş Olayım Audi A3'ündür bire bir uyumlu bizimkilerle onuda kendim taktım :eek:key:

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  3. leo54

    leo54 SCW Üyesi

    572
    354
    63
    Cumartesi gunu sana bana birde bi arkadaşa alacaktım bulamadım arkadaşı dukkani erkenden kapatip gitmiş olay fena butun arkadaşlara tavsiye kapilardan sonra kaput olayi geldi aklimiza iyide oldu
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  4. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Motor Sesi Duymaz oldum resmen, hafta sonu Sanada yapalım..
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  5. leo54

    leo54 SCW Üyesi

    572
    354
    63
    Aynen bu hafta akşamcıyım hafta sonu biraz uğraşalım arabalarla foto çekeriz yayınlarız bakarsın :)
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  6. hhozturkk

    hhozturkk SCW Üyesi

    78
    25
    18
    çok güzel olmuş elinize sağlık, kaputu kapatırken çamurluklara takılma fln yapıyo mu acaba?
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  7. Ziya

    Ziya SCW Üyesi

    1.379
    729
    113
    Kaput tarafında yalıtımdan fazlasıyla memnunum ama yine de merak ettim ne derece bir fark yaptığını.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  8. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Kaput menteşelerinin orda hafif bir sürtme oluyor ama malzeme çok yumuşak hiç zorlanmadan tok diye kapanıyor ;)
     
  9. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Abi cam açıkken rolantide bi tırlama sesi duyarsınya TSI da bunda o sesi duya bilmen için ön tarafının duvara karşı vermen lazım ki yankı yapsın .. herşeyden öte kaputun kapanma sesi bile değişti takıırt diye kapanan kaput tok diye tek seferde ve tok bir sesle kapanıyor :eek:key:
     
  10. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Bana uyar biliyosun Zaten Yalnızım :(:agla:
     
    Bunu beğendi. 2 kişi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş