Gazete Manşetleri.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Gazete Manşetleri..

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#1
sekmesini yeni fark ettim ve bi çok gazetenin ilk sayfasını bi çırpıda görmek süper olmuş..
geç de olsa teşekkürler.. :)
 

plajhavlusu

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
3,139
Beğeniler
205
Yaş
34
#2
ersoy abı bu konu hakkında benı aradı Serbay a bıraz bozuk... biraz agzını aradım .. neymiş neden bulvar ve tan gazetesı yokmus
 

24

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
3,408
Beğeniler
176
#3
ersoy abı bu konu hakkında benı aradı Serbay a bıraz bozuk... biraz agzını aradım .. neymiş neden bulvar ve tan gazetesı yokmus
Haklı haklı sonuna kadar haklı ayrımcılık yapmayalım bu gazteler niye yok bizim bunları dikizlemeye pardon okumaya hakkımız yokmu...:)

Ersoy başkan uyuma dep depçilere sahip çık....:)
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,929
Beğeniler
2,638
#5
sekmesini yeni fark ettim ve bi çok gazetenin ilk sayfasını bi çırpıda görmek süper olmuş..
geç de olsa teşekkürler.. :)
rica ederim ama çok geç kalmışsın yahu.. yuh yane aylar oldu be :D :eek: şaka bi yana rica ederim elimden geleni yapıyorum..

ersoy abı bu konu hakkında benı aradı Serbay a bıraz bozuk... biraz agzını aradım .. neymiş neden bulvar ve tan gazetesı yokmus
Allah yine ii etsin seni :eek:
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Beğeniler
10
Yaş
29
#7
Ben ilk kez şimdi gördüm abi emeğine saglık, Yiğit'den de geç oldu ama =)) Çok pratik olmuş valla. Bundan sonra hiç ugraşmam sırayla haber sitelerini gezmekle =)