Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Garanti devam ederken korna taksak?

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında kmr tarafından paylaşıldı.

  1. kmr

    kmr SCW Üyesi

    54
    7
    8
    Arkadaşlar herkese iyi akşamlar ben şimdi bi korna aldım leonuma takıcam bugun elektrkçiye gittim falan işte yeni olduğunu biliyo arabanın garantisi varsa git serviste taktır yada bekle dedi bi sorun oluşur falan garanti dışı kalır dedi sizce ne yapmalıyım?
     
  2. floodlight

    floodlight SCW Üyesi

    168
    26
    28
    hocam taktır gitsin dicem ama, diyemiyorum...

    servis takarsa serviste taktır. ama genelde reddediyorlar takmayı....

    dışarda da taktırabilirsin... allahın izniyle hiçbişey olmaz inşallah. araç garanti dışı kalırsa kalsın... bi şey olmadığı sürece, bi sorun çıkmadığı sürece garanti falan hikaye...
     
  3. kmr

    kmr SCW Üyesi

    54
    7
    8
    işte ya çıkarsa :D sonra şey gibi olmayalım fakir oynamaya kalktı davul patladı :D
     
  4. floodlight

    floodlight SCW Üyesi

    168
    26
    28
    genelde aracın neresiyle oynama yaparsanız sadece orası garanti dışı kalır... diğerlerine bir şey olmaz...

    bu yüzden de kornada korkmaya gerek yok bence... taktırın derim... ben de taktırmayı planlıyorum çünkü. hatta kendim takacağım.:)
     
  5. kmr

    kmr SCW Üyesi

    54
    7
    8
    ferrari kornası diyolar ondan aldım :D o zaman yarın taktırıyım ben korna garanti dışı kalıyosa sadece sorun yok yaptırırız anasını satıyım :)
     
  6. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.661
    2.360
    113
    gönül rahatlığıyla taktır, ben sanayiye gidip ferrari kornası taktırdım 3 ay kullandım ferrari kornam bozuldu bende orjinalleri takayım dedim bi baktım orjinallerde bozulmuş. İçine su kaçmış gördüm ondan :) Gittim servise korna bozuk kardeşim hemen garantiden değiştirdiler :)
     
  7. kmr

    kmr SCW Üyesi

    54
    7
    8
    iyi bi rahatlattın şimdi beni :D saolasın vallah ferrari kornaları çin sanırım arkdşn hep bozuluyo bobinleri değiştiriyosun düzeliyo haberin olsun zaten 50lira bşy :D
     
  8. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.661
    2.360
    113
    aynen 40 TL ye almıştım geçen sene :)
     
  9. floodlight

    floodlight SCW Üyesi

    168
    26
    28
    bozuluyor dediniz ama... takmam o zaman ben... daha kalitesi yok mu bunun?
     
  10. _AS_

    _AS_ SCW Üyesi

    1.184
    138
    63
    Takılmayın bu kadar garanti işine dışardan aldığım yaylarla servise girip bu "araçta yay var ha siz 600 e satıyorsunuz ben 250ye aldım kehkehkeh" demişliğim bile var:D yeter ki yürüyende yaydan olmadığı halde sorun çıkmasın. kornadan sorun çıkarsada orjinalini takıp "buna birşeyler oldu galiba dersiniz":)
    Ama arayıp korna takıcam garanti dışı kalır mı derseniz evet dicekler "taktır bi cacık olmaz" dicek halleri yok:)
     
    Bunu beğendi. serkancbc bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş