fr arıyorum | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

fr arıyorum

Konu, 'Arıyorum' kısmında serkanreis tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. serkanreis

    serkanreis
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.771
    Beğenileri:
    545
    Ödül Puanları:
    113
    arkadaşlar bursada 16 bfr 60 plakalı araç hakkında bilgisi olan varmı ?teşekkürler
     
  2. Byefsane

    Byefsane
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.557
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    Araç Bilgileri
    Plaka No16BFR60
    MarkaSEAT
    Model2007
    Sahiplik Belge Tarihi24/07/2008
    Tescil BirimiNİLÜFER
    Renk 1GRİ (Ay Gri)
    Renk 2BİLİNMİYOR
    CinsiOTOMOBİL
    Çalıntı mı?HAYIR
    Hak MahrumiyetiYOK
     
  3. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    Serkan abi Erya'ya gidip bilgileri konusunda ricada bulunabilirsin..
     
  4. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.181
    Beğenileri:
    1.220
    Ödül Puanları:
    113
    Bu plakalı leon görmedim hiç...
     
  5. serkanreis

    serkanreis
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.771
    Beğenileri:
    545
    Ödül Puanları:
    113
    teşekkürler

    ---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 22:14 ----------

    evet yiğitim cumartesi gidip bi araştırma yapıcam buarada benim aracı satsam iyi olaacak

    ---------- Post added at 22:19 ---------- Previous post was at 22:15 ----------

    demekki karşılaşmadınız olursa ben aldığımda görürsün kısmetse gelicez bursaya doğru bu arada bende yalovalıyım kardeşim
     
  6. Byefsane

    Byefsane
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.557
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    bişi değil abi rabbim gönlüne göre versin
     
  7. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    48
    Çok güzel arabada tek soru işareti bu fiyata niye 1 senedir satılmadığı? İnşallah bişeyi yokturda alırsın Serkan Hocam, çok şık alet çünkü.
     
  8. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    Serkan abi arabanın ilanını atabilir misin. ??
     
  9. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    48
  10. igci_01

    igci_01
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.549
    Beğenileri:
    1.616
    Ödül Puanları:
    113
    ilandaki diğer arabalara göre km ve fiyat konusunda da iyi ama 1 senedir duruyor olması biraz düşündürücü bencede...ama temiz bir araçsa gerçekten çok güzel bir araç...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş