Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Fotoğraf Makinası Önerilerinizi Bekliyorum!!

Konu, 'Sohbet' kısmında ULU tarafından paylaşıldı.

  1. ULU

    ULU V.İ.P Yetkili SCW Üyesi

    2.525
    2.655
    113
    Arkadaşlar telefonla fotoğraf çekmek istemiyorum, fotoğraf çekiminden de anlamam fakat kafama koydum bir kere alıcam bir makine ve tripod, afedersiniz otu oku çekicem o derece ;)

    istediğim başlıca özellikler şunlar

    1. Wifi özelliği olsun
    2. Çekilen fotolara digital imza atabilme durumu olsun
    3. maksimum 1000 tl olsun


    ne diyorsunuz bu husuta danışayım istedim.
     
  2. dadaş34

    dadaş34
    Administrator
    V.İ.P Admin

    6.528
    5.831
    113
    @erıkkı serhat hocam top sende @xure kankimde yrdımcı olabılır


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. kfy

    kfy
    Administrator

    12.592
    5.263
    113
    bende hiç senin yazdıklarının aynısındanım:)konuyu takip edeyim hem şoför arkası hem cam kenarı olursa valla bende alıcam
     
  4. eryayli

    eryayli
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    169
    158
    43
    Yeni nesil aynasız dslr makineler var ama 1000 tl onun için çok az :)
     
  5. Erkki

    Erkki
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    325
    574
    93
    Çok kıymetli @ULU abim
    dijital imzayı birçok DSLR olarak tabir edilen makineler sağlıyor hatta smart makinelerinde bu özelliği desteklediğini söyleyebilirim. iyi de abim sen dijital imzayı ne yapacaksın telif hakkı mı mahfuz tutacaksın :D :D :D
    wifi konusunda samsung cihazları deneme fırsatım oldu hatta aynasız özellikle DSLR makineler varki tadından yenmiyor. ama 1.000 TL'nin üzerindeler.
    ama beni uğraştırmasın güzel çeksin zoom iyi olsun filan dersen Canon powershot serisinden sx350'yi öneririm zamanında s1 ve s2 serilerini başlangıç olarak kullanmıştım
    Sx350 iyidir ama sx700HS'de öneririm


    fiyat konusunda ise biraz araştırmakta fayda var
     
    Bunu beğendi. seckin0187 bunu beğendi.
  6. eryayli

    eryayli
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    169
    158
    43
  7. ULU

    ULU V.İ.P Yetkili SCW Üyesi

    2.525
    2.655
    113
    teşekkürler sevgili @dadaş34 :):)
     
  8. ULU

    ULU V.İ.P Yetkili SCW Üyesi

    2.525
    2.655
    113
    abi sağı solu çekicez ya ;)
     
    Bunu beğendi. kfy bunu beğendi.
  9. ULU

    ULU V.İ.P Yetkili SCW Üyesi

    2.525
    2.655
    113
    biz amatör ruhla yaklaşıyoruz olaya, yeterde artar ;)
     
  10. ULU

    ULU V.İ.P Yetkili SCW Üyesi

    2.525
    2.655
    113

    sevgili @Erkki serhatcım 3 5 foto çekicez ne bilim imzalasın dedim ama sanırım olmuyor ;) onu artık fotoşok cs te el yordamıyla yapıcaz belli, bu fiyata bu olmaz diyorsun anladım ;)

    o zaman önerdiğin cihazlarada bir bakayım ben anlamasamda şekli şemali hoşuma gider, aile işi olsun ya, bol bol çeksin tripod bağlansın üzmesin beni :)
     
    Bunu beğendi. seckin0187 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş