• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Fotodaki Ayrinti :)

Pesimistanblue

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
67
Beğeniler
57
Yaş
29
#5
Valla gayet iyiyiz. Takir tukur bosuna kullanmisim o kadar zaman bildiğin. Senin blisteinlarla uyumunu çok merak ediyorum ama..

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

kirlisakal

Teknik Koordinatör
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
6,742
Beğeniler
5,637
Yaş
43
#6
Valla gayet iyiyiz. Takir tukur bosuna kullanmisim o kadar zaman bildiğin. Senin blisteinlarla uyumunu çok merak ediyorum ama..

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
bende merak ediyom ..dur bakam bayram sonrası fırsatını bulursam erses serviste değiştircem servisde merak ediyor :)
 

kirlisakal

Teknik Koordinatör
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
6,742
Beğeniler
5,637
Yaş
43
#8
Servis de senden benden öğreniyor he

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hee valla alırken sordular olmaz falan dıye de şaşırdılar sipraiş ellerine gelınce...tak dediler şimdi olmaz :) 100 liraya takacaklar tüm işcilik dahil :) 170 istediler önce verdim ayarı neyse kısmet...şu angel led yan sinyallerde gelsınde fr bal peteği girllerle birlikte komple taktırırım servisde
 

Pesimistanblue

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
67
Beğeniler
57
Yaş
29
#9
hee valla alırken sordular olmaz falan dıye de şaşırdılar sipraiş ellerine gelınce...tak dediler şimdi olmaz :) 100 liraya takacaklar tüm işcilik dahil :) 170 istediler önce verdim ayarı neyse kısmet...şu angel led yan sinyallerde gelsınde fr bal peteği girllerle birlikte komple taktırırım servisde
Benim aldigim servis de sey dedi, hayirdir ya bu ara herkes bundan soruyo Dedim forumda konusu var cilginlar gibi arastirdik bunu. Kesin olur bu falan diye ben ikna ettim hatta :D

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt