Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

forum konuları konu kirliliği hakkında !!! (lütfen herkes okusun)

Konu, 'Sohbet' kısmında kirlisakal tarafından paylaşıldı.

  1. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    kusuruma bakmayın
    merhaba türkiye
    acil yardım,yardım,acil,öneri vs konu başlıklarına dikkat edelim arkadaşlar.mesela aracın leon diyelim klima arızası mı var '' leon klima arızası sorunu'' konu başlığı olabilir.ya da lastik alacaksın yardım demeyin :) ''aracıma lastik seçimi'' konu başlığı olabilir.bu konu başlıkları gogul amcada arama yapanlarda yükselmemize ilk başlarda görünür.hem de forum kullanıcılarına bıkkınlık gelmez göz yormaz.tünelde kalmış gibi sos veriyorsunuz :)..ayrıca aracına ampul alacaksın ampul tipi için konu açmaya gerekli değil nere gitseniz öğrenirsiniz.bununla ilgili araç ampul tipleri seat için liste oluşturuyorum.düzgün bi konu başlığınla paylaşacağım herkes faydalansın.ayrıca orjınal parça temini içinde seat yedek parça parça kodları adı altında konu açmaya hazırlanıyorum.bununla ilgili aracınla ilgili bişi ihtiyacınız olursa tek konu başlık altında sorabilir bende servislerin kullandığı etka programını kullanarak parça kodunu verip almanızı kolaylaştırabilirim.en sonunda fırça attırdınız :)yoksa darağacında sallandırcam kendimi yetti gari :D çünkü sıkıcı oluyor... tşkler keyifli forumlar

    (aslında mod admin arkadaşlar bu konuya değindi ama ben vatandaş olarak bundan cok rahatsızım.pc başında emek sarfetmek böyle bişi işte.o konu kilitli yazamadım duygu ve düşüncelerimi konu açmak zorunda kaldım.bakarsın faydam dokunur)
     
  2. serenity

    serenity
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    1.273
    440
    83
    Çok yakın zamanda buna benzer bir konu açılmıştı... Bu konuyu açan arkadaşın da forumu takip etmesinin çok iyi olacağı kanaatindeyim...
     
    ibra.ry ve kirlisakal bunu beğendi.
  3. H.G.Koçer

    H.G.Koçer SCW Üyesi

    331
    214
    43
    arama motoru çok fonksiyonlu çalışmıyor açıkçası klima arızası hakkında bişey bulmak için konu başlığını tam açmak gerekiryor mesela ben klima arızası ile ilgili bilgi bulmak istiyorum sende 2 adet başlık açtın diyelim ki ama başlıkların birisi ''klima arızası hakkında" diğeride "klimam arıza yaptı" şeklinde ben klima arızası yazdığım zaman bu ikisinede ulaşamıyorum gelişmiş arama motorlarında sadece klima yazsan bu ikiside çıkar karşına
     
    ibra.ry ve kirlisakal bunu beğendi.
  4. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    eleştirilere her zaman açığım...bak mesela bana bu konu daha evvel açıldığını beyan ediyorsun haklısın uyarıyorsun ne güsel.bu tür konular ara ara açılır arkadaşlar yenı gelenler bilmeyebilir diye.konu başlığı değişmiyor aradığımızı bulamıyoruz bazen başka forumlar cıkıyor karşımıza.ama ben inadına cezmi abinin formunda bulunmak istiyorum.yoksa basıp gitmesi kolay bi yer.mesela arkadaşımızın biri bana 2 ay öncesinde cevap yazmış görememişim neden cunku alıntı yapmamış :) ihtiyacı olanlar ulaşsın dimi yoksa benlik sıkıntı yok bana laf düşmez burda ama emeğe saygı isterim bu da benım en doğal hakkım.demokratik bir forum burası insanlar hata yapabilir hatırlatması bizim gibi abilere düşer...tşkler keyifli forumlar
     
  5. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    o da ayrı bi muamma :) sadece klima yazsan bence çıkmaz kanımca klimadan bol ne var bir sürü şey çıkar.şimdi sen forumlardan faydalanacaksan ona göre yazman gerekecek gogul arama motoruna.faydalanacan sektör önemli burda...klima lazımsa klima bakarsın alışveriş sitelerinde ,yok seat leon klima arızası forumlar yazarsın forumları araştırır.konu varsa verir sana konu yoksa bişi göstermez ya da baskın olan formun konusu çıkar :)
     
  6. serenity

    serenity
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    1.273
    440
    83
    Bence böyle konular ara ara açılmaz.. Hal-i hazırda açılmış konu güncellenir. Ayrıca bana verdiğiniz örneklerle anlatımlarınız farklı konular olmuş. Kanaatimce yapmanız gereken -kesinlikle size yol yordam göstermek gibi bir niyetim yok- o konuya yorum yaparak güncel kalmasını sağlamaktı. Bir kardeşiniz olarak bunu düşünüyorum.
     
    Bunu beğendi. dadaş34 bunu beğendi.
  7. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.181
    1.217
    113
    Sağ üst köşede ara boşluğuna aramak istediğini yazıp öncelikle arama yapmasını yıllardan beri öğretemedik malesef insanlara...Direkt konu açmak daha kolayına geliyor... :)
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş