Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Filtre typhoon kit

Konu, 'Tuning' kısmında Ethem tarafından paylaşıldı.

  1. Ethem

    Ethem SCW Üyesi

    84
    0
    6
    Bu typhoon kiti tampondan veya da sağ çamurluğun oradan çıkartmak istiyorum hem daha iyi bir ses için hemde rahatlaması açısından bununla ilgili bilgi sahibi olan arkadaşlar nasıl yaparız nerede yapılır bunun gibi bilgilerini paylaşmasını dilerim şimdiden teşekkür ederim :)
     
  2. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    valla nası bişi olduğunu bilmediğim için hiç bi fikrim yok..
    fotolarla gösterseydin iyi olurdu..
     
  3. Ethem

    Ethem SCW Üyesi

    84
    0
    6
    [​IMG]

    Resimde bu şekilde. Sağ çamurluğun oradan da verilebiliniyor.
     
  4. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    aracın TSI sanırım..
    motorla oynasan bile filtrenin konumu yeterli geliyo ses nası olur bilemem ama rahatlamasına gerek yok yani..ve bu arada orda yağmurda su da çekmez mi o filtre. ??
     
  5. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    79
    48
    petek kısımı sakın delme onu petegın arkasına tuttursan zaten havayı her sekılde alacaktır yanı petegı bosuna yazık etme.bıde okadar assagı deılde logo ıptalının oraya koyarsan yagmur camur daha az gelır.aracının sesı de basınca daha tok guzel olur.
     
  6. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    ön panjurun orda radyatör var..
    kaş yaparken göz çıkarmamak lazım..
     
  7. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    79
    48
    hmm radyator varsa olmaz ozaman delıkacmadan arkadans tutturcak en guzelı
     
  8. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    zaten sığmaz ordan borular vs. en uygun yer tamponun araca göre sol köşesi ama en önemlisi gerek yok zaten..gerek yok tecrübeyle sabittir.. :) ;)
     
  9. cmi87

    cmi87 SCW Üyesi

    701
    1
    16
    benim araçta simota'nın performans filtresi var sol ön tampona kadar uzanan boruya sahip çok da memnunum fakat sürekli temizlettirmek gerekiyor istediğin performansı alabilmek için çok da memnunum
     
  10. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    Pipercross almanı tavsiye ederim eskiden bende de Simota vardı..
    inanılmaz farketti..
     

Sayfayı Paylaş