Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Filtre Kutumun Kapagini Kapattiktan Sonraki Olumlu Degisiklikler..

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında 007 tarafından paylaşıldı.

  1. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Arkadaslar yaklasik 1.5 yil once yazilim yapildiginda kutu ici filtre takmistim ayni gun ve o gunden bu yana filtrenin kapagi acikti..Tamam ses harikaydi ama bircok kisi bunun guc kaybina neden olacagini soyledi ama yazilimin etkisi ile sanki oyle degil gibiydi..Ama BMCnin kitapciginda gozumden kacirdigim birseyi gecen gun okuyunca kapagi kapatip denemeye karar verdim ve sonuc cekisin kesinlikle arttigi yonde oldu.Ve en ilginci turbonun continues tabir edilen basinci eski vites hiz oranina gore 0.2 bar artti..Ornek vermem gerekiyorsa 5. viteste 160la giderken 0.6 bar basarken simdi 0.8 ile gidebiliyorum ayni degerlerle..Yani 1.5 sene gucte kayip yasamisim..Demek ki kutu ici tasarlanmis birseyi yanlis kullanmak guc kaybina neden olabiliyormus..Sizlerle paylasmak istedim..Ve en onemli sey de kazandigim gucun yaninda araba sanki 0km gibi sessizlesti ve daha saglikli sesler gelmeye basladi...
     
  2. Jerky

    Jerky SCW Üyesi

    3.079
    53
    48
    Zararın neresinden dönersen kardır Kaan Abi :)
     
  3. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Aynen oyle valla..az once eve donerken beylikduzu yokusunda sahlandi mubarek..o yokusta 5. viteste 160-170 diye gidiyordu vallahi..
     
  4. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    aklın yolu bırdır abı ben bunu uzun b sure acık kullanan herkese yazdım :) yalnız basınc kaybını anlayamadım,cunku sıcakta ceksen soguk da ceksen aynı basıncı basması lazım
     
  5. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Iste onu ozellikle yazdim ki nedeni hakkinda sizlerden yorum alabileyim diye..aracta peak degeri de yukseldi artik 1 bar fazla gosteriyor peak tusuna basinca:)
     
  6. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    yada gıder b yandan araba cok hava cekemıyordu kapak acık sekılde cunku motor sıcagının yanında kalıyordu b nevı tıkalı fıltre gıbı calısyodu ama kapak kapatılınca havanın yonu tek b tarafa gecınce daha rahat hava cektıgınden ısler degısmıs olabılır ama sadece tahmın yapıyorum suan
     
  7. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    her şey iyi hoş da basınç olayını anlayamadım ben Kaan abim. ??

    :)
     
  8. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    Dıger b yorumum ıse sıcak hava cekıp sıcak basıcagı ıcın emmeye karısımdakı verımsızlıge gore beyınden basıncı da kısıyor olabılır arabanın fakıre kalmaması adına
     
  9. Punisherkp

    Punisherkp SCW Üyesi

    1.315
    99
    48
    bende kapattim kapagi ses gitti ama bir degisim anliyamadim turbo bosst gostergesi olmadigindan
     
  10. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Ben de az cok boyle dusundum ama sizlerde de onay duymak istedim:)
     

Sayfayı Paylaş