• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Fikirlerinizi almalıyım..

Lejyoner

Administrator
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
9,020
Yaş
42
İsim
Gökhan
Nereden
İstanbul
Plaka
34 AE 3609
Herkese selam öncelikle,yeni bir leon 1.6 tdi siparişi verdim ekstralar eklettiğim için teslimatı yaklaşık 15 günü bulacak.Bende bu arada aracla ilgili baya bir araştırma yapıyorum.Sizden fikirlerinizi almak istiyorum, o yüzden bazı sorularım olacak;


Bu araca kaç k lık xenon taktırırsam daha iyi olur.? (Aracın rengi siyah)
Dışarıda taktıracağım bodykit ve bir kaç ayrıntı eklentisi için sağlam bildiğiniz bir servis varmıdır.?
Hala Dsg şanzuman ekletme seceneğim var,Dsg şanzuman ile ilgili hem güzel hem kötü duyumlar aldım kullanan arkadaşlar varsa fikirlerini paylaşabilirmi.?


Gelecek yorumlar ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler..
 

pappa

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
57
İsim
Oytun
Nereden
İstanbul
Plaka
34 SB 2245
dsg alma sansın varsa tabiki al hiç düşünme kötü yada iyi die sölediklerini unut bence aldığın keyif önemli araç 2 sene garanti kapsamında çok rahat edersin ....
 

Mert G

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ağu 2010
Mesajlar
413
Yaş
39
İsim
Mert Güler
Nereden
İstanbul
Plaka
34 APJ 52
direk dsg alın.. sonuçta kötü yorumlar olsa bile garantiyi 4 yıla çıkarma şansınız var, ne olursa olsun 4 yıl şanzıman garantide olucak.. kullanımı çok zevkli, vites değişimlerini cidden hissetmiyorsunuz, sarsıntısız.. sadece bozuk zeminde camınız açık gidiyorsanız biraz zincir sesi geliyor.. xenonda da eskiden hep güzel dursun diye 8k ya da 10-12k alırdım ama en güzeli hem daha iyi aydınlatan hemde karşındakini rahatsız etmeyen 6k olur..
 

apache

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
296
Yaş
36
İsim
kerem ilhan
Nereden
Sakarya
Plaka
54 ZU 741
walla biz ağustosun 23ünde 1.6 tdi aldık başımız dertten kurtulmadı en son doğuş otoya noterden yazı yazdık ... aracı izmitten teslim aldık adapazarına döndük ( 40 km ) serwise girdik aracın arka tampon widalarını takmayı unutmuşlar yüksek hızda tampon şişiyodu , sonrasında bayram için adanaya giderken direksiyon sisteminden ses gelmeye başladı adanada serwise girdi söküldü bakıldı widaları sıkılmamış dendi , bayram dönüşü torpidodan sesler gelmeye başladı adapazarında söküldü bi kaç parça yerine oturmamış dendi , şu an ön kapılardan ses geliyo en sonunda doğuş oto aracın incelenmesi için bi ekip yollayacakmış onu bekliyoruz sawunmalarıda 1,6 tdi için büyük bi ilgi war fabrikadan acaleyle çıkmış olabilir şeklinde oldu ... hee bunlar büyük ihtimal bizim şansızlığımız ama sanada olmayacak diye bişey yok , aracı alırken iyi kontrol etmeni tawsiye ederim , normalde otomatik wites araba sewmem ama 1,6 tdi ın 6 ileri olması daha bi hoşuma giderdi o yüzden DSG alman daha mantıklı olur gibime geliyo ....
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,997
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777
Şunu diyeyim kesinlikle 6k xenon taktır şu zamanda kadar en az 5-6 aracımda xenon kullandım ama 6k ile aldığım görüntü ve memnuniyetin yerini hiç biri tutmadı. Ayrıca aksesuar ekletecek isen yurt dışında ekletip getittirsen olmuyormu fiyat düşmüyormu? DSG konusuna gelince yapılan yorumlar gerçekten benide işkillendirdi acaba sorusu var o yüzden yorum yapmayacağım.
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,997
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777
walla biz ağustosun 23ünde 1.6 tdi aldık başımız dertten kurtulmadı en son doğuş otoya noterden yazı yazdık ... aracı izmitten teslim aldık adapazarına döndük ( 40 km ) serwise girdik aracın arka tampon widalarını takmayı unutmuşlar yüksek hızda tampon şişiyodu , sonrasında bayram için adanaya giderken direksiyon sisteminden ses gelmeye başladı adanada serwise girdi söküldü bakıldı widaları sıkılmamış dendi , bayram dönüşü torpidodan sesler gelmeye başladı adapazarında söküldü bi kaç parça yerine oturmamış dendi , şu an ön kapılardan ses geliyo en sonunda doğuş oto aracın incelenmesi için bi ekip yollayacakmış onu bekliyoruz sawunmalarıda 1,6 tdi için büyük bi ilgi war fabrikadan acaleyle çıkmış olabilir şeklinde oldu ... hee bunlar büyük ihtimal bizim şansızlığımız ama sanada olmayacak diye bişey yok , aracı alırken iyi kontrol etmeni tawsiye ederim , normalde otomatik wites araba sewmem ama 1,6 tdi ın 6 ileri olması daha bi hoşuma giderdi o yüzden DSG alman daha mantıklı olur gibime geliyo ....
kardeşim 6 ileri DSG vites değil bildiğim kadarıyla 7 ileri DSG
 

Lejyoner

Administrator
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
9,020
Yaş
42
İsim
Gökhan
Nereden
İstanbul
Plaka
34 AE 3609
Şunu diyeyim kesinlikle 6k xenon taktır şu zamanda kadar en az 5-6 aracımda xenon kullandım ama 6k ile aldığım görüntü ve memnuniyetin yerini hiç biri tutmadı. Ayrıca aksesuar ekletecek isen yurt dışında ekletip getittirsen olmuyormu fiyat düşmüyormu? DSG konusuna gelince yapılan yorumlar gerçekten benide işkillendirdi acaba sorusu var o yüzden yorum yapmayacağım.
Eklettiğim aksesuar sunroof,deri döşeme ve 17 inch jant.Dediğin durumunda araştırmasını yaptım ama fiyat düşmüyor.

Ayrıca dsg şanzuman istememin tek nedeni aslında aracın manuel 5 ileri olması normalde 6 ileri olmalıydı kanımca.
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Yaş
46
İsim
Faruk NASIF
Nereden
İstanbul
Plaka
34 GE 9723
bence de tüm ekstraları eklet öyle al hem uygun olsun hemde fazladan çıkanlara yer aramazsın. bekleme şansın varsa iç kararan dikiz aynası bluetooth ve bixenon eklet ki sonradan canını sıkmasın full bi aracın olsun. ben seçeneğim olsaydı DSG alırdım tercih senin bu konuda, tsi de dsg yok o yüzden düz almak zorunda kaldım.
 

KAPTAN

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9,424
Yaş
44
İsim
Yılmaz
Nereden
İstanbul
Plaka
34 RSN 80
dsg al xenon 6000k olsun badykit org alacaksan işini düzgün yapan her kaportacı takar fiber düşünüyorsan hiç girme
 

KUDO

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
48
İsim
KUBİLAY ÖZTÜRK
Nereden
İstanbul
Plaka
34 VN 8283
Merhaba lejyoner
yeni alacağın aracın hayırlı olsun.
 
Üst Alt