• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Fiat Doblo'yu Uçurumdan Atan Adam

kirlisakal

Moderatör
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
6,742
Yaş
44
İsim
Metin Emiroğullarından
Nereden
Manisa
Araç
Cordoba 1.4 TDI Stylance
güzel yurdumun güzel insanına bakarmısınız... :)
adam iyi kızmış belli ki arabasını uçuruma atacak kadar...aslında konu başlıklarında arıyorum ve satıyorum yanına bir de atıyorum kategorisi açsak hiç fena olmayacak :D kandırılmak çok kötü bişi vee doblo direk kendini uçurumdan aşa sallanıyor keyifli seyirler :) @#ismail muğla plakalı tanıyormusun aracı :)

son dakika :) Şimdi haberlerde izledim araçla ilgili bi sıkıntısı olduğundan değil 1.5 trilyon parasını dolandırmışlar, buda bunalıma girip "Kimse beni parayla tecrübe edemez" diye atıyor :D

 

igci_01

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
4,547
Yaş
31
İsim
MEHMET İĞCİ
Nereden
Ankara
Araç
Toledo 1.6 SE
Plaka
06 BG 1173
valla siyaset yapmak değil derdim ama bu hırsız zihniyetli siyasetciler başımızda olduğu sürece çek ve senetleri değersizleştirdiği sürece kendini atanda çok olur arabasını yakanda güleriz ağlanacak halimize:mad:
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,992
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
Audi A6 3.0 TDI Quattro
Plaka
54 HN 777
Bende haberlerde gördüm vallahi çok normal bir durum :)))
 

cemseaşkt

Forumdan Uzaklaştırıldı
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
266
Yaş
26
İsim
cem
Nereden
İstanbul
Araç
Cordoba 1.4 TDI Elegance
Plaka
34 EK 9158
ortagıyla kavga etmiş sanırım şirket arabasi ?
 

İSPİRLİdadaş

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
466
İsim
Ahmed
Nereden
İstanbul
Araç
Toledo 1.9 TDi Signo
Adamda züke sürülecek akıl yok. Tam bi ahmaklık örneği. Arabayı uçurumdan atınca kendini mi ispatlıyor bu herif? Umarım FİAT buna marka değerini düşürmekten güzel bi tazminat falan kitlerde ahmaklığının bedelini bir de öyle öder.
Memlekette çöpten ekmek toplayan, günlerce çoluk çocuğunu aç acına uyutan binlercesi insanı düşününce böyle bir tavırı insan olan yadırgamalı.
Adamın malı değil mi ister uçurumdan atar ister ateş verir yakar diye birşey yoktur. Hukuk da buna müsade etmiyor zaten. Bu sivri akıllıya kamu davası bile açılabilir.
Amaaaaan Türkiye işte abi :D
 

CUPRA BOCANEGRA

Kayıtlı Üye
Katılım
10 May 2011
Mesajlar
645
Yaş
28
İsim
yaşar
Nereden
Ankara
Araç
Diğer
Plaka
Golf 7 ACT
Arabayı atacağına dolandıranları bul cezasını ver
 

one man one engine

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Eki 2015
Mesajlar
147
İsim
murat
Nereden
Samsun
Araç
Leon 1.8 Signo
Sanırım arabanın üzerinde de epeyce rehin haciz kararı vardı, geçen bir yerde paylaşmışlardır...
 

Dogukan Yilmaz

Kayıtlı Üye
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
327
İsim
Doğukan YILMAZ
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.8 Signo
Plaka
34 KY 2527
Satıp bi leon alır insan


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

dadaş34

VİP Üye
Administrator
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
8,039
Yaş
34
İsim
ahmet koçak
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.4 TSI FR
Plaka
34 bgp 073
Okadar haciz olan araba anca ucurumdan atilir dogru karar


ÇOK YARATICI BİRİSİYİM ACAYİP SORUN YARATIRIM
 

S.Besin

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Kas 2015
Mesajlar
207
Yaş
24
İsim
Şeref BESİN
Nereden
Kocaeli
Araç
İbiza 1.4 Reference
Plaka
41 VM 460
İnsanlar çok garip kazık yediği için yada haciz geldiği için bir insan yaşadığı ülkenin milli servetini bu şekilde çöpe atabilir mi Allah akıl fikir versin büyük bir cezayı hak ediyor.
 
Üst Alt