FERRARİ ye SELLEKTÖR :) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

FERRARİ ye SELLEKTÖR :)

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#4
biz nası insanlarız yahu..adam arabanın çıkardığı sesi beğeniyo Ferrari sahibinin annesi bile payına düşeni alıyo.. :D :D
 

onurcebir

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
59
Beğeniler
2
Yaş
27
#7
Bütün gün peşime böyle insanlar takılıcaksa ben istemem ferrari:p hakkaten apaçilikte sınır yok:D
 

muratleon41

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Eki 2009
Mesajlar
72
Beğeniler
0
Yaş
35
#10
biz nası insanlarız yahu..adam arabanın çıkardığı sesi beğeniyo Ferrari sahibinin annesi bile payına düşeni alıyo.. :D :D
bu konuda sana %100 katılıyorum yiğit.kimin yaptığı bişeyi beğensek kesin bi küfür oluyo:) komik ama gerçek. mesela beğendiğin bi sanatçı diyelim.bülent ersoy.wayy be sölüyo i... gibi v.b :)