Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Far açık uyarısı

Konu, 'Teknik Destek' kısmında pckopat_6 tarafından paylaşıldı.

  1. pckopat_6

    pckopat_6 SCW Üyesi

    189
    0
    16
    Merhaba arkadaşlar. Farlar açık konumdayken arabayı stop ettiğimde farlar sönüyor ama arka park ve stop lambalarının yanık kaldığını gördüm ve araba anahtarı kontaktan çıkarınca farları açık konumda bıraktın diye uyarı vermiyor. Önceki 1990 model arabam bile farlar açık kaldı uyarısı verirdi.

    Sizin arabalar uyarı veriyor mu farları açık konumda unutup anahtarı kontaktan çekince? Yoksa bizim arabada mı bi sorun var? Şimdiden sağolun.
     
  2. mfb

    mfb SCW Üyesi

    1.332
    6
    38
    walla açıkcası sizin araçlarda varmı net bir bilgim yok ama benim aracımda ve leonlarda var aslında sizin aracınızda da olmalı diye düşünüyorum
     
  3. pckopat_6

    pckopat_6 SCW Üyesi

    189
    0
    16
    Bunda da olması lazım sanırım çünkü donanım olarak en yüksek paket ve 2006 model bir araba yani. Bugün dikkatimi çekti eve geldiğimde. İlk size sordum ben de hemen.
     
  4. mfb

    mfb SCW Üyesi

    1.332
    6
    38
    dediğim gibi net bi bilgim yok ama olması gerekir bununla ilgili en net bilgiyi cordoba sahibi arkadaşlardan alıcaksınızdır.
     
  5. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    eger uyarı yoksa cok dıkkat etmek lazım
    sabah arabayı aküsü bitmiş bulmak pek iyi olmaz
     
  6. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    var sesli uyarı gelmesi lazım yakıt azaldıgında kırmızı ikaz lambası yandıgındada ses gelmesi gerek yani bu uyarıları veren tek ikaz sesi var ikisinide yapmıyor demektir öyleyse bi servise ugra o cok pahalı değil değişebilirsin servisten bozulmuştur belki
     
  7. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    kısadan parklara inmesi lazım..
    servisten başka ilaç gelmiyo aklıma..bilgisayara bağlanması lazım çünkü..
     
  8. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    Aracın kac model bilemiyorum ama bende fark acık kaldı uyarısı mevcut ar acım 2006 model
     
  9. eşrefli

    eşrefli SCW Üyesi

    103
    0
    16
    toledo signo plus var bende eğer park ederken sağ veya sol sinyal açık konumda kalırsa park lambaları yanık kalıyo bazen benim araçta far açık sinyalini vermiyo park ederken bi sinyal koluna dikkat et bakalım banim sıkıntımda araçta kaçak var kapı kilitlerinin içindeki sensörlerden dediler pazartesi ankaraya gitmeyi düşünüyorum iki yılda bu üçüncü aküm oldu.
     
  10. xartal

    xartal SCW Üyesi

    516
    3
    18
    bende de aynı sorun olmuştu. ismini tam hatırlayamadım şu an. servise giderseniz 10 dklık bi iş
     

Sayfayı Paylaş