Erzurum' dan kar görüntüleri... | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Erzurum' dan kar görüntüleri...

Konu, 'Fotoğraf' kısmında mtahakorkmaz tarafından paylaşıldı.

  1. mtahakorkmaz

    mtahakorkmaz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    128
    Ödül Puanları:
    43
    arkadaşlar 11nisan gecesinde yağmaya başlayan kar bu sabah 4civarlarında durdu sağnak kar hayatı gerçek anlamda olumsuz etkiledi kışın yağmayan kar bahar ayında yağdı :)
    bi kaç foto paylaşmak istedim sizinle buyrun fotolar...
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    bu sabahki güneş :)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. GRKMSRGL

    GRKMSRGL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.242
    Beğenileri:
    308
    Ödül Puanları:
    83
    Dün sabah burayada kar yağdı kışın yağmadıgı kadar hemde:)
     
  3. mtahakorkmaz

    mtahakorkmaz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    128
    Ödül Puanları:
    43
    ya dün bütün heryer kapanmış yollar falan ovit geçidine çığ düşmüş 2 otobüs 16 kişi mahsur kalmış hemen hemen bütün köy yolları kapalı
     
  4. Turhal

    Turhal
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    695
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    43
    eline sağlık gündemi güzel ifade etmiş resimler :eek:key:
    sabah radyodan dinlediğim kadarıyla okullar 1 gün tatil edilmiş :D
    işe bak yaa...
     
  5. mtahakorkmaz

    mtahakorkmaz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    128
    Ödül Puanları:
    43
    aynen ama dün tatil deildi bugün tatil ettiler
     
  6. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    güzel kar yağmış ama ben artık güneş görmek istiyorum yağmur çamurdan bıktım..
    arabama temiz temiz binmek istiyorum yağmur çamurdan arabamın temiz halini unuttum.. :D :D
     
  7. mtahakorkmaz

    mtahakorkmaz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    128
    Ödül Puanları:
    43
    valla ben iki gündür arabama binemiyorum çektim depoya duruyor exeoyla takılıyorum :)
     
  8. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.818
    Beğenileri:
    5.407
    Ödül Puanları:
    113
    tam benlik olmuş
     
  9. mtahakorkmaz

    mtahakorkmaz
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    128
    Ödül Puanları:
    43
    aklımdan geçmedin deil abi :)
     
  10. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    ne güzel görüntüler bu sene doya doya göremedik bu görüntüleri malesef.....
     

Sayfayı Paylaş