Erya'ya teşekkürler | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Erya'ya teşekkürler

Konu, 'Memnunum' kısmında cmi87 tarafından paylaşıldı.

  1. cmi87

    cmi87
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    16
    yaklaşık 4-5 gün önce evimin önünde aracım park halindeydi.Bakkala sigara almaya çıktım arabanın aynasına bi baktım dikkatimi çekti.Aynanın camı aşağı sarkıyo yaklaştım yanına arkası yok bi de :D.Tam içimden saydırıcaktım cama bir baktım not aynen şöyleydi.''İstimiyerek vurdum kusura bakmayın lütfen XXXX numarayla benle irtibata geçin.Neyse sinirim geçti aradım adamı.Adam ben vurdum vicdanım el vermedi not bırakayım aracınızı yaptıralım dedi.Adam gebzedeymiş.Ertesi gün bir baktım adam geldi.Ehliyetinin ruhsatının fotokopisi zorunlu sigortanın fotokopisi bir de kaza tutanağını doldurmuş bana getirmiş.Çok şaşırdım demek ki insanlık ölmemiş dedim.Ama böyle bir olayda kaç insan numarasını bırakıp da böyle uğraşır.Neyse adama teşşekürlerimi sunup Erya'ya gittim.Mert abi'nin yokluğunda :( Gökhan Bey ve Hasan Usta :) çok ilgilendiler benimle ve sol aynamı şip-şak :) çıkma kapak ve sıfır aynayla halledip beni 300-400 TL gibi bir masraftan kurtardıkları için Gökhan abinin ve Hasan Usta'nın ilgisine ve bana çarpan adamın insaniyetine teşekkür edip bunu da sizlerle paylaşmak istedim.Sanırım biraz uzun oldu :D
     
    Bunu beğendi. erhane bunu beğendi.
  2. koraybilge

    koraybilge
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.460
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    öyle adam olsun canımı yesin
     
  3. cmi87

    cmi87
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    16
    o bir melek :D
     
  4. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    525
    Ödül Puanları:
    113
    harbi melek
     
  5. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.878
    Beğenileri:
    2.592
    Ödül Puanları:
    113
    helal olsun adama...
     
  6. can

    can
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.360
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    geçmiş olsun bu zamanda kımse kımseye not bırakmaz bıraksada başka bişey yazar helal olsun adama
     
  7. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    Helal olsun valla bunlar zaten olması gereken seyler ama dunya ınsanlıgını unutmaya basladıkca boyle ınsanların degerı daha cok anlasılıyor
     
  8. kaya5789

    kaya5789
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.882
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Geçmiş olsun. Adama da helal olsun, insanlık ölmemiş demek ki.

    Ama ben burda Erya'nın rolünü anlamadım?
     
  9. GÖKHAN33

    GÖKHAN33
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.948
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    48
    Demek ki insanlık ölmemiş helal olsun adama....
     
  10. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    iyimiş valla geçmiş olsun yavru.. :)
     

Sayfayı Paylaş