erkan abinin aracı hakkında görüşlerinizi bekliyorum ;) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

erkan abinin aracı hakkında görüşlerinizi bekliyorum ;)

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında scgnbsl tarafından paylaşıldı.

  1. scgnbsl

    scgnbsl
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.142
    Beğenileri:
    424
    Ödül Puanları:
    83
    arkadaşlar leon alma yolunda adımlar attığımı sizlerle paylaşmıştım.yeni olmama rağmen forumdaki sıcak ortamdan olsa gerek fikirlerini ve tavsiyelerini benimle paylaşan birçok arkadaş oldu.hepinize çok teşekkür ediyorum.Erkan abi ile de irtibata geçtik bazı planları olduğunu söyledi ben de black tiger a talip oldum :)forumda bilinen bir araç sanırım.yorum ve görüşleriniz nedir acaba?
     
  2. YEKTA

    YEKTA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.736
    Beğenileri:
    2.404
    Ödül Puanları:
    113
    erkan arabasına gözü gibi bakar iyi arkadaştır alış veriş yapılır :)hayırlı olsun
     
  3. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.969
    Beğenileri:
    5.507
    Ödül Puanları:
    113
    aracı yakından gördüm oldukça bakımlı..gerekirse srv.lerden plaka araştırması yaptırın herşeyi verirler
     
  4. yalcingedik

    yalcingedik
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.127
    Beğenileri:
    115
    Ödül Puanları:
    63
    yok yok bence yaramaz çok agrasif :D satmasın erkanım arabasını :(
     
  5. Byefsane

    Byefsane
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.557
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    hayırlısı olsun abi :) aracı cıkartamadım ama hatırlıyamadım o kadar cok olduk ki :D
     
  6. scgnbsl

    scgnbsl
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.142
    Beğenileri:
    424
    Ödül Puanları:
    83
  7. mehmetelt

    mehmetelt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.617
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    63
    valla güzel bir araç alıyorsun toprağım :)
     
  8. 37fbli

    37fbli
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.270
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    48
    erkan abinin arabasını ben iyi bilirim :D gözü gibi bakıyor hayırlısı olsun
     
  9. Mus+

    Mus+
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.849
    Beğenileri:
    204
    Ödül Puanları:
    63
    Güzel araç, hayırlısı olsun...
     
  10. biLaL

    biLaL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.581
    Beğenileri:
    110
    Ödül Puanları:
    63
    Yaa ERkan abi geçen gün bana getirdiğin pert kaayıtlı bu değilmiydi puhaha puhahapuhaha puhaha


    ERkan abim aracına iyi bakanlardandır gözün arkada kalmaz :eek:key:
     

Sayfayı Paylaş