En Sevdiğiniz Film Intro'su.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

En Sevdiğiniz Film Intro'su..

Konu, 'Sinema' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    bi çok filmin başlangıç sahnesini severim ama Blade I her daim vazgeçilmez gibi bişi benim için..10-11 senelik bu Blade serisinin ilk fimi The Matrix'e de yol göstermiş bi filmdir..Blade I'in ilk 10dk.'sı..
    bu aralar resmen tekrar sardım Blade'e..

    http://www.youtube.com/watch?v=-mVHYdaL_m8&feature=related
     
  2. mehmetelt

    mehmetelt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.617
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    63
    gördü ebesinin süprizini :D
     
  3. 007

    007
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.619
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    48
  4. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    intro mu muhteşem Aston mu Kaan abi.. :) :)

    velakin DBS'in yolcu kapısının içine ulaşmak için biraz uzun bi kola ihtiyaç var yahu.. :)
     
  5. 007

    007
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.619
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    48
    :)
     
  6. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
  7. Pascal

    Pascal
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.570
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    38
  8. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    soundtrack ini severim :D
     
  9. eldargin

    eldargin
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Valla film aklıma gelmedi ama İntro olarak DEXTER 'ın introsuna bayılırım ayrıca telefonumun zil sesidir :)
     

Sayfayı Paylaş